خبرهای داغ:
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از برپایی ۱۵۰ جلسه تفسیر تخصصی قرآن در ایام ماه مبارك رمضان در مساجد و بقاع متبركه شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۳۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس سه تخصصی تفسیر قرآن کریم با حضور مفسران برجسته کشوری در مساجد و بقای متبرکه شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این ایام۱۰۰۰ جلسه جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه سطح استان در شهرستان‌های شیراز، آباده، اقلید، فیروزآباد، نی‌ریز، استهبان، سپیدان، فسا، لارستان، لامرد، ارسنجان و گراش برگزار می‌شوند.

مهرابی، همچنین برپایی ۵ محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حفاظ بین‌المللی در شهرستان‌های شیراز، نی‌ریز، استهبان، فسا و ارسنجان را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام كرد.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس اظهار كرد: اجرای ۷۵ کلاس برنامه‌های قرآنی طرح ۱۴۵۱ (حفظ سوره مبارکه ملک و واقعه همراه با ترجمه و مفاهیم) با حضور ۱۶۵ نفر شرکت کننده در سطح استان نیز در این ایام برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه در ایام ماه مبارك رمضان، ۱۲ مسابقه قرآنی با موضوعات مختلف قرآنی در سطح استان نیز برگزار شد، گفت: در این راستا ۱۲۰ قاری و معلم قرآن به ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی استان معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها