در قالب طرح یه لقمه مهربانی انجام شد؛
خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از اطعام 9 هزار نفر از نیازمندان و اقشار کم برخوردار این منطقه ویژه ماه رمضان در قالب ضیافت افطاری و بسته حمایتی خبرداد.
کد خبر: ۸۸۷۷۰۱۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکار محلی از اولویت های مدیریت شهری است که در ماه مبارک رمضان نیز 6 هزار و 500 ضیافت افطاری و 2 هزار و 500 بسته حمایتی به نیازمندان و اقشار کم برخودار این منطقه اختصاص یافت.

حیدری به اهمیت برپایی ضیافت افطاری ساده و سفره های آسمانی اشاره کرد و افزود: شناشایی افراد نیازمند پیش از این از طریق ستاد های خیرین محله ها و معتمدان محلی انجام شده بود.

وی ادامه داد: در طرح ویژه ماه رمضان، علاوه بر ظرفیت خیرین محلی، طبق فراخوان اجرای طرح یه لقمه مهربانی، تعداد زیادی از شهروندان علاقه مند نیز در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 یادآور شد: بانوان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان کار، ساکنان کوره پزخانه های روستای محمودآباد و نیازمندان محله های کم برخوردار از جمله گروه های هدف طرح یه لقمه مهربانی در این منطقه بوده است.
ارسال نظرات