خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به عملیاتی موشکی سپاه گفت: این گوشه ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود که همه ما به آن افتخار می کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۶۹۹۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
عملیاتی موشکی سپاه گوشه‌ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالظیم رضایی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم که همراه با ضیافت افطاری بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم شهرستان ملایر اظهار داشت: ما به رشادت‌های برادران خود در سپاه پاسداران که با شلیک موشک‌های خود لرزه بر اندام دشمنان انداخت، افتخار می کنیم.

وی با بیان اینکه این حمله موشکی از ابعاد مختلف قابل تامل و تحلیل و قابل افتخار است، گفت: این حرکت نشان داد که اگر کوچک‌ترین تعرضی به امنیت ملی و حریم نظام جمهوری اسلامی شود با چنین سیلی‌های مرگباری مواجه خواهند شد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه این امر درس عبرتی برای دشمنان است، اظهار داشت: این گوشه ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود که با تصمیم قاطع و اقدام جهادی شورای امنیت ملی کشور و اقدام بسیارخوب، انقلابی و دقیق و هوشیارانه عزیزانمان در سپاه پاسداران انجام گرفت و همه ما به آن افتخار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه ما در سایه وحدت، امنیت ملی، همدلی و برادری قدر این ارزش‌ها را بدانیم و در عمل به همه این ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی پایبند باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات