معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی رسانه‌های انقلاب اسلامی را پرچمدار مبارزه با فقر و فساد و تبعیض خواند و گفت: رسانه‌های انقلاب اسلامی مبارزه با فقر و تبعیض و فساد را به عنوان یک مطالبه، که از سالیان گذشته مورد تاکید مقام معظم رهبری است را باید دنبال کنند.
کد خبر: ۸۸۷۶۹۷۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست با مسئولان رسانه‌های ارزشی و انقلابی در استان مرکزی با بیان اینکه در شرایطی که استکبارجهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی با همه توان خود به تشکیل یک جبهه گسترده روی آورده است، گفت: در مقابله با این اقدامات دشمنان نظام اسلامی، برای حفظ انقلاب و پیشبرد آن به سمت آرمان‌ها، تشکیل یک جبهه قدرتمند از سوی تمامی نیروهای انقلابی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیراست.

وی افزود: رسانه‌های انقلابی در کشور از جمله ظرفیت‌های این جبهه به حساب می‌آیند و باید بیش از پیش، اهمیت و نقش تأثیرگذار و تعیین‌کننده آنها مورد توجه قرار گیرد.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: برای تقویت جبهه انقلاب اسلامی باتوجه به شرایط و مسائل روز، ضرورت رسانه‌های انقلاب اسلامی محسوس‌تر است.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به فلسفه وجودی رسانه‌های انقلاب اسلامی گفت: تمامی رسانه‌های با ماهیت و رویکرد انقلابی برای کمک به جریان و جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار و اثربخش بودن در مسیر شتاب‌دهی به حرکت انقلاب اسلامی به سمت آرمان‌ها، اولاً باید از تفرقه پرهیز کنند و یک آهنگی، هم‌سویی و هم‌افزایی را به عنوان اصل حاکم مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: ثانیاً رسانه‌های انقلابی نباید دچار انفعال و سرخوردگی شوند، با روحیه و نشاط انقلابی و امید، رسالت رسانه‌ای خود را به عنوان یک رسانه متعلق به جبهه انقلاب اسلامی دنبال کنند.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی به موارد ریز این دو بُعد فلسفه وجودی رسانه‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: ترویج دهنده و تکمیل دهنده مبانی انقلابی‌گری توسط رسانه‌ها یکی از رسالت‌های فلسفه وجودی رسانه انقلاب اسلامی است که باید سرلوحه این رسانه‌ها قرار گیرد. همچنین صیانت از هویت انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران که باتوجه به هجمه دشمن و ایجاد جنگ نرم این امر یکی از مباحث ضروری فلسفه وجودی رسانه‌های انقلابی است.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی پیوند مردم با ولایت را یکی دیگر از موارد فلسفه وجودی رسانه‌های انقلاب اسلامی مطرح و بیان کرد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه به دنبال جدایی و شکاف میان مردم و ولایت هستند، اینجا ضررورت و نقش رسانه‌های انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری بیشتر احساس می‌شود.

وی یادآور شد: تبیین رهنمودها، دیدگاه‌ها، موازین و تدابیر مقام معظم رهبری می‌تواند نقش بسزایی در جلوگیری از تفرقه و تقویت پیوند مردم با ولایت باشد و رسانه‌ها می‌توانند با ظرافت و ظرفیت خاص خود در عرصه‌های تحلیلی و خبری به این موضوع بپردازند.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی وحدت ملی و انسجام اجتماعی را دیگر فلسفه وجودی رسانه‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد شکاف طبقاتی و اجتماعی تلاش دارند و در مقابله با این اقدامات رسانه‌های انقلاب اسلامی در ایجاد نزدیکی طبقات اجتماع با یکدیگر در جهت وحدت نظام جمهوری اسلامی می‌تواند نقش‌آفرین باشند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی رسانه‌های انقلاب اسلامی را پرچمدار مبارزه با فقر و فساد و تبعیض خواند و گفت: رسانه‌های انقلاب اسلامی مبارزه با فقر و تبعیض و فساد را به عنوان یک مطالبه، که از سالیان گذشته مورد تاکید مقام معظم رهبری است را باید دنبال کنند.

وی ادامه داد: به رغم تاکیدات مقام معظم رهبری ولی متاسفانه هر روز شاهدیم بحث تبعیض در جامعه هر روز گسترده‌تر می‌شود و نمونه‌های آن را در حقوق‌های نجومی دیدیم، رسانه‌های انقلاب اسلامی باید در این زمینه از مسئولین مطالبه گری کنند.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دستاوردهای عظیم و حیرت‌انگیز انقلاب اسلامی باید از سوی رسانه‌های انقلابی اسلامی برجسته شود چراکه دشمنان درصدد هستند نسل جوان ما را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید کنند لذا می‌طلبد که این دستاوردها باید بازخوانی و برای جوانان تبیین شود.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی نقش دیگر رسانه‌های انقلاب اسلامی را روشنگری و بصیرت‌افزایی در جهت خنثی‌سازی و مقابله با نقشه‌های معاندین نظام اسلامی در ایجاد اختلاف در جبهه انقلاب اسلامی دانست و گفت: در جریانات اخیر که در کشور رخ داد شاهد بودیم که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در جامعه بودند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج این فرهنگ دارند. رسانه‌های می‌توانند به این فرهنگ به عنوان یکی از اثرگذارترین و مفیدترین فرهنگ بپردازند که متاسفانه در بسیاری از موارد فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ما مغفول مانده است.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: تشریح مکتب حضرت امام خمینی(ره) و جلوگیری از تحریف مکتب و شخصیت امام راحل از رسانه‌های انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد. خطر تحریف خط امام (ره)، یک خطر جدی است و باید همگان و از جمله رسانه‌های جبهه انقلاب، به صورت هوشمندانه با این خطر مقابله نمایند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی ادامه داد: رسانه انقلابی، باید با مدیریت انقلابی و روحیه‌ جهادی در راستای رفع مشکلات کشور گام بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات