خبرهای داغ:
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور خود در ابتدای دفاع مقدس در کنار شهید چمران گفت: مسلما شهید چمران الگوی کاملی است که می‌تواند حجت را تمام کند و برای همه اساتید ما به عنوان کسی که می توان همه اتکا را به او کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۹۴۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،سردار فدوی دقایقی پیش در همایش بزرگداشت شهادت شهید دکتر چمران و روز بسیج اساتید اظهارداشت: شهید چمران فردی بود که به حسب ظاهر تمامی آنچه را که به عنوان یک استاد و یک انسان علمی می‌توانست داشته باشد و طی کرده باشد را طی کرد.

وی افزود: در بعد معنوی نیز وی بالاترین حدی که یک انسان می‌تواند طی کند یعنی شهادت دست پیدا کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افرادی که یک بار و در یک جلسه نیز شهید چمران را می‌دیدند منش و کلام و رفتار او تا ابد از ذهنشان نمی‌رفت چرا که انسان خود ساخته‌ای بود که خودش می‌خواست در مسیر اسلام و قران قرار بگیرد و خدا نیز والاترین لطف خود را شامل حال او کرد.

وی با اشاره به حضور خود در ابتدای دفاع مقدس در کنار شهید چمران گفت: مسلما شهید چمران الگوی کاملی است که می‌تواند حجت را تمام کند و برای همه اساتید ما به عنوان کسی که می توان همه اتکا را به او کرد در اختیار ماست.

سردار فدوی در تشریح این موضوع گفت: چمران تا آن لحظه‌ای که می‌بایست در عرصه علم و آموزش باشد حضور داشت و از زمانی که تکلیف واجب‌تری بر خود احساس کرد از همه آن چیزهای وسوسه‌کننده گذشت و به سمت تکلیف شتافت.

وی افزود: شهید چمران در همین دانشگاه (شهید چمران اهواز) ستاد جنگ‌های نامنظم را تشکیل داد و اینجا مرکز فعالیت‌های ایشان بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: باید دید شهید چمران چه اعتقادی داشت و چه بصیرتی داشت که با اطمینان این راه ار انتخاب کرد و اگر این موضوع فهمیده شود الگوی بزرگ برای همه اساتید در ابعاد مختلف وجود خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها