خبرهای داغ:

طرح «مشت و موشک» در روز قدس در شیراز اجرا می‌شود

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس از اجرای طرح «مشت و موشک» در راهپیمایی روز قدس شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۹۴۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

مهدی پارسایی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس نماد اتحاد و وحدت مسلمانان و تقویت روحیه جبهه مقاومت است، اظهار داشت: حوزه هنری استان فارس در این روز با الهام از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه، طرح «مشت و موشک» را اجرا می‌کند. 

وی با بیان اینکه سال گذشته نمایشگاه کاریکاتور مرتبط با هلوکاست و صهیونیست در مسیر راهپیمایی برگزار شد، گفت: طرحی که امسال با عنوان « مشت و موشک» اجرا می‌شود با شعار هر مشت علیه استکبار یک موشک است، اجرا می‌شود. 

معاون فرهنگی حوزه هنری استان فارس افزود: موشک‌های مقوایی با تیراژ 2000 طراحی شده که تا روز قدس آماده‌سازی می‌شود و همزمان با آغاز راهپیمایی در اختیار افراد قرار می‌گیرد که روی دست وصل می‌شود و با هر شعار هر مشت یک موشک به حساب می‌آید. 

پارسایی با بیان اینکه در طراحی این موشک‌ها از طرح موشک ذوالفقار استفاده شده است، بیان کرد: این موشک‌ها مقابل سینما شیراز یا چهارراه انقلاب (پارامونت) بین مردم توزیع می‌شود. 

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های حوزه هنری گفت: شعرخوانی شاعران حوزه هنری در ابتدای راهپیمایی با هدف آگاهی و ترغیب مردم از دیگر برنامه‌ها است علاوه بر آن اعضای خانه عکاسان حوزه هنری حضور پرشکوه مردم را ثبت و ضبط می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها