خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح کشور برای مقابله با هرگونه تهدید گفت: آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه پس از شکست‌های سنگین در عراق و سوریه تلاش خود را بر روی برهم زدن امنیت در ایران اسلامی معطوف کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۶۹۲۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه آئین محفل اُنس با قرآن سپاه فجر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اُنس با آیات و معارف قرآنی است، اظهار داشت: همزمان با ماه رمضان برنامه‌های قرآنی متنوعی در سپاه فجر و نواحی بسیج سراسر استان فارس برگزار می‌شود که محافل اُنس با قرآن از شاخص‌ترین آنها است. 

وی با بیان اینکه تدبر در آیات الهی قرآن، انسان را به سوی رستگاری هدایت می‌کند، گفت: قرآن بهترین الگو برای رستگاری در دنیا و آخرت است که با تبیین سَبکِ زندگی اسلامی مسیر سعادت دنیوی و اُخروی را برای انسان روشن می‌کند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از آیات قرآن بوده و توجه به معانی و مفاهیم این کتاب الهی همواره در راس برنامه‌های فرهنگی این نهاد است، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در سازمان‌ها و نهادها سبب ارتقا سطح اخلاقی و معنوی کارمندان می‌شود.

وی  با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت براساس آیات قرآن شکل گرفته است، گفت: شهدای مدافع حرم نمونه و شاخص انسان‌هایی هستند که با تدبر در آیات قرآن و بهره‌گیری از معارف اهل بیت (ع) در عرصه دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) حاضر شدند. 

سردار غیاثی با اشاره به موفقیت‌های بزرگ جبهه مقاومت در برابر تروریست‌های تکفیری، بیان کرد: امروز جوانان مومن مسلمان از جمله رزمندگان فاطمیون و زینبیون با ایثار جان خود در مقابل جبهه کفر و استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح کشور برای مقابله با هرگونه تهدید خاطرنشان کرد: تروریست‌های تکفیری و حامیان آن‌ها به ویژه آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه پس از شکست‌های سنگین در عراق و سوریه تلاش خود را بر روی برهم زدن امنیت در ایران اسلامی معطوف کرده‌اند.

سردار غیاثی افزود: تبیین و تشریح نقش بزرگ و تاثیرگذار مدافعان حرم در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و تامین امنیت منطقه، رسالت رسانه‌های متعهد و انقلابی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه قرآن محور اتحاد و همبستگی رزمندگان اسلام در برابر گروه‌های تروریستی است، گفت: اتحاد و همبستگی رزمندگان مدافع حرم در  مقابل تروریست‌های تکفیری می‌تواند به عنوان الگویی برای دستیابی به وحدت و محبت در بین تمام امت اسلام مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها