مراسم ضیافت افطاری ونشست صمیمی سربازان با حضورمسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد وسردارفرمانده سپاه مهاباد در حسینیه ثارالله سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۳۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد در این نشست گفت خداوند به همه ما مسلمانان لطف نمود ومارا دراین ضیافت الله قرار داد به ما قدرت روزه گرفتن و عبادت را عنایت نمود و رحمت بیکران خودرا برای ما دراین ماه نازل کرده است فقط ماباید ظرف وجودی خود را آماده پذیرش رحمت الهی کنیم و امید آن داریم که خداوند انشاا... در این ماه دعاهای بندگان خود را مستجاب نماید .

طیب نژاد در ادامه سربازان جوان را خطاب قرار داد وافزود اشک چشم جوان گنهکار ،آتش جهنم را خاموش می کند و هرکس در این ماه مبارک خود را تزکیه کند رستگار خواهد شدوبدانید که دعای انسانهای پاک مقبول درگاه الهی است.

وی به نزول قرآن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت دراین ماه ، پروردگار لطف بزرگی درحق ما انجام داد وآن اینکه قرآن را نازل کرد وقرآن بهترین هدیه الهی است و بدانید که نزول قرآن برای بشریت دارای پیام است و ما می توانیم تمامی مشکلات خود اعم از سیاسی و اقتصادی وفرهنگی و... را با رجوع به قرآن مرتفع نماییم و همچنین با عمل به فرامین آن به دنیا نشان دهیم که برای اعتلای فرهنگ قرآنی حاضریم تمامی سختی ها را به جان بخریم حتی جان خود را دراین راه فدا نماییم.

درپایان این نشست صمیمی ، سربازان سئوالات و مشکلات خود را با سردار فرمانده سپاه مهاباد مطرح کردند و افطاری را میهمان سردار فرمانده سپاه مهاباد بودند.

ارسال نظرات