خبرهای داغ:
سپاه خوي طی بیانیه ای روز قدس را روز مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از مستضعفين جهان عنوان كرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در اين بيانيه خطاب به تمامي استكباران و غاصبان آمده القدس لنا نماد شعاري تمامي مردم آزادي خواهي است كه در برابر استكباران جهان قد علم كردند.

در ادامه اين بيانيه آمده: امام خميني(ره) اين بت شكن عصر امروز با تدبير حكيمانه خويش به داد مظلومان و ستمديدگان شتافت و با دادن فرمان روز قدس جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نمود و پيروان بر حقش، همه ساله با فریادهای اعتراض آمیز خود سبب قدرت وقوت قلب مردم فلسطین می شوند.

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده روز قدس، روز اتحاد مسلمين و روز مقاومت و روز همبستگی با ملت مظلوم و بی پناه فلسطین و پشتیبانی سرنوشت ساز از مقاومت مردمی است که در خانه و کاشانه خود، زیر آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند، مجروح و معلول می‌شوند و یا در سرزمین خود، توسط رژیم اشغالگر به زندان می‌افتند.

اين بيانيه گفته: ملت مسلمان و پیشتاز ایران، همصدا با مسلمانان و آزادگان جهان، روز قدس امسال با صلابت هرچه تمام‌تر به حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت اسلامی و پشتیبانی مسلمانان غزه که در زیر آتش ظالمانه دشمن هستند، شتافته و جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود را كه بي رحمانه و وحشيانه زنان و كودكان مظلوم و بي دفاع را در فلسطين، يمن و... به خاك و خون مي كشند را محكوم خواهند نمود. و بدين جهت موجب دلگرمی مبارزان فلسطینی و وحشت این رژیم و حامیان غربی اش خواهند شد.

بايد گفت روز قدس يعني حيات اسلامي يعني روزي كه مردم مسلمان و روزه دار ایران، همواره این روز را گرامی داشته و با نمایش وحدت و اقتدارشان، پیام همبستگی خود رابه ملت مظلوم فلسطین اعلام مي كنند.

در قسمت ديگر اين بيانيه آمده راهپيمايي روز قدس امسال باشكوهتر از هميشه خواهد بود و فرياد نابودي اين غده سرطاني بلندتر خواهد بود و ملت ايراني با همدلي و همزباني با مردم مظلوم فلسطين بر آزادي قدس شريف و همه اراضي اشغالي و احقاق حقوق تضييع شده آنان تاكيد مي‌كنند.

اين بيانيه در پايان ضمن اعلام حضور گسترده بسيجيان سپاه خوي در راهپیمائی عظیم روز جهانی قدس ، از کلیه مردم شریف و همیشه درصحنه اين شهرستان نیز برای خلق حماسه ای دیگر در روز قدس دعوت كرده است .

ارسال نظرات