خبرهای داغ:
کمیسیون حلقه های طرح صالحین با حضور مسئول دفتر نمایندگی، مسئول حلقه های صالحین و سایر اعضارء در قالب اجرای کیفی حلقه های صالحین در سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۲۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با این عنوان که نظام صالحین در تلاش است تا بسیجیان را از نظر معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی، به رشد و شکوفایی لازم برای مواجهه با تهدیدات نرم دشمن برسند خاطر نشان کرد: با این طرح دیگر ما نگران آشفته بازار سیاسی نیستیم چرا که می دانیم بسیجیان ما اطلاعات و معلومات به حد کافی دارند تا آسیب شناسی کنند و فریب نخورند.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: در صورت درست اجرا شدن حلقات صالحین پیرو خط فکری رهبری می توان گفت: جامعه را یاری رساندیم و روشنفکری نتیجه آن است.

وی ادامه داد: حلقه های صالحین و برگزاری این جلسات و بیان مشکلات و نظرات دو سویه و پاسخ به شبهات در جهت مقابله با شبهه افکنی های دشمنان بسیار مهم و اثرگذار است

حجت السلام سبحانی فر مسئول صالحین سپاه خوی نیز در ابتدا با ارائه گزارش کاری از روند کیفی سازی حلقات صالحین ابراز داشت: در گذشته و حال بسیج مدرسه عشق بوده و حلقات صالحین کلاس‌های معرفتی این مدرسه بوده و لازم است حول مثلث بصیرت نظام اعتقادی، احکام و اخلاق بسیجی حرکتش را ادامه دهد..

سرهنکگ پاسدار مجید نابی مسئول نظارت و تائید صلاحیت سپاه خوی نیز با این عنوان که باید مسئولین نظارت و کنترل کافی بر برگزاری حلقه ها داشته باشند تا در صورت بروز هر نوع مشکل بتوانند راهکاری را جهت اجرا بیان کنند گفت: تولید محتوا و تغذیه محتوایی مربی و سرگروه باید در اولویت قرار بگیرد.

ارسال نظرات