خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء:

بصیرت قطب نمای حرکت دانشگاهیان باشد/ الزامات اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ها تبیین شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بصیرت باید به عنوان قطب نمای قشر دانشگاهی باشد، گفت: دانشگاهیان و به خصوص اساتید نسبت به تبیین الزامات اقتصاد مقاومتی در میان دانشجویان و اقشار دیگر دانشگاهی تلاش داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۱۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج اساتید در ارومیه اظهار داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست ها همان سیلی محکمی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح نمودند.

وی افزود: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در میان عامه مردم و دیگر کشورها باید در دستور کار قرار گیرد و این امر بدون همراهی دانشگاهیان و نخبگان قابل دستیابی نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاهیان باید بصیرت را به عنوان قطب نمای حرکت خود قرار دهند و در این مسیر استفاده از نیروهای انقلابی جزو الزامات اصلی است.

وی، در خصوص نقش دانشگاه در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابراز داشت: بیان الزامات اقتصاد مقاومتی از سوی قشر دانشگاهی باید پیگیری شود. در این مسیر ارائه دستورالعمل نمی تواند کارگشا باشد و باید به صورت میدانی و بسیجی وار اقدام شود.

سرهنگ وحیدی، عنوان کرد: اینکه برخی افراد امنیت را بر نمی تابند پیام های دیگری دارد. امنیت چتری برای حفظ تمامیت ارضی کشور است و در این مورد نباید ترس و وحشتی داشت.

وی، در خصوص نحوه اقدام دانشگاهیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز ابراز داشت: در این راستا متاسفانه شاهد هستیم که مسئولین چندان رغبتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارند، بنابراین اصلی ترین نقش را باید دانشگاهیان و اساتید بر عهده گرفته و نسبت به آگاهسازی مردم اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار