فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام خاتم با صدور پیامی از اقدامات مقتدرانه رزمندگان سپاه اسلام مبنی بر حمله موشکی به مقر داعش در سوریه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۸۰۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم ، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

سیلی مقتدرانه رزمندگان سپاه اسلام به جبهه ی کفر و تروریست های تکفیری در موشک باران مقر اصلی داعشی های مزدور و خونریز در منطقه دیرالزور سوریه یکی از عملیات های به هنگام، هوشمندانه و غرور آفرین سپاه اسلام بود.

بی شک، شوک بزرگ این اقدام غافلگیرانه برای تروریست های داعشی، حامیان و سایر هم مسلکان آنها سنگین، و درس عبرتی برای آیندگان و بدخواهان نظام اسلامی است.

این اقدام بجا، هوشمندانه و ضربتی؛ پاسخی به اقدام کور تروریستی در تهران بود تا به دشمنان نشان دهد امروز هرگونه اقدامی علیه ایران پاسخی سنگین، پشیمان کننده و در حقیقت نابود کننده خواهد داشت.

دشمنان ایران اسلامی صدای این سیلی محکم و خرد کننده را شنیدند و آمریکا، اسرائیل، رژیم سعودی و مرتجعان منطقه با واقعیت اقتدار و قدرت سپاه اسلام آشنا شدند.

درود خدا و ملائکه بر رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که ولایتمدارانه و در اقدامی انقلابی، دل تمام ملت ایران و خانواده ی شهدا و تمامی آزادگان جهان را شادکردند و در لبیک به ندای فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» این سیلی محکم را به دشمنان اسلام وارد کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام ضمن تشکر از نیروی‌های مسلح بخصوص یگان های موشکی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ در این ماه عزیز از خداوند متعال اقتدار بیش از پیش رزمندگان اسلام را برای مقابله با دشمنان کینه توز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهان است.

ارسال نظرات