خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان آمده است:

روز قدس روز مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور مستکبرین جهان

در بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان آمده است: روز قدس روز مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور مستکبرین جهان که داعیه‌دار آنها در منطقه رژیم غاصب و خبیث صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۹۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین»

خداوند عزیز و مقتدر جهان را سپاسگزاریم که بار دیگر با نعمت حیات توفیق درک رمضان و لیله القدر دیگری را نصیبمان ساخت، و خاضعانه به درگاه بی نیازش سر سجده فرود می آوریم که توانستیم بار دیگر در آخرین جمعه این ماه کریم میراث بزرگ خمینی کبیر(ره) یعنی روز قدس را پاس بداریم.

روز قدس روز مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور مستکبرین جهان که داعیه‌دار آنها در منطقه رژیم غاصب و خبیث صهیونیستی است.

بسیج طلاب وروحانیون استان همدان ضمن گرامیداشت این ایام الله بزرگ و دعوت از آحاد فضلا، علما، طلاب و روحانیون و عموم مردم شریف استان همدان به شرکت در راهپیمایی این روز، ذکر چند مطلب را ضروری می‌داند:

1. امام خمینی (ره) بارها در بیانات خود به این نکته اشاره کردند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد و امام خامنه ای (حفظه الله) فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

2. رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا وعمال آنها در منطقه که بزرگ‌ترین تروریست و بلکه زاینده اغلب تروریست‌ها در طول تاریخ بوده‌اند بعد از ناکامی در برابر جبهه مقاومت وهمچنین شکست توطئه‌هایشان در عرصه‌های مختلف دست به اقدام شنیع تروریستی کور در جمهوری اسلامی زدند که البته همانطور که رهبری عزیز فرمودند این ترقه‌بازی‌ها نمی‌تواند در عزم ملت خللی ایجاد کند، بسیج طلاب و روحانیون استان همدان این حادثه تروریستی و تمام حوادث مشابه را در تمامی جهان محکوم می‌کند و به مبارزه همه جانبه با استکبار جهانی تاکید دارد.

3. حمله موشکی دلاور مردان سپاه به مواضع تکفیری‌های داعشی و انتقام خون شهدای حملات تروریستی تهران را ارج نهاده واعلام می‌کنیم توان موشکی و اقتدار دفاعی کشور با هیچ کس قابل مذاکره نیست.

4. اخیراً وزیر امور خارجه آمریکا یکی دیگر از یاوه‌گویی‌های خود را مبنی بر اینکه ما به دنبال تغییر نظام سیاسی ایران با عناصر در قدرت هستیم را به زبان آورد، جواب این یاوه‌گویی‌ها را امام بزگوار ما سال‌ها قبل دادند که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

5. ششم تا دوازدهم تیرماه توسط دولت امریکا روز حقوق بشر نامگذاری شده است، به صراحت اعلان می‌داریم حقوق بشری که آمریکا در طول تاریخ با رفتار خود با کشورهای جهان به نمایش گذاشته است نسخه جعلی است که دقیقاً نقطه مقابل با حقوق بشر واقعی است و سرپوشی بر انجام اقدامات مجرمانه جنایتکاران جهانی که آبرویی در نزد افکار عمومی جهان ندارند.

6. رهبری عزیز با هدایت و ارشادات حکیمانه خود همیشه و در تمامی دوران‌ها راهگشای مسئولین کشور بوده‌اند، مطالبه ما از تمامی مسئولین به ویژه سران قوا این است که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار داده و سعی در اجرای کامل و تام فرامین ایشان داشته و از هر گونه دوقطبی‌سازی جامعه به شدت پرهیز نمایند.

7. همانطور که ملت عزیز استحضار دارند رهبری عزیز در پذیرش برجام شروطی را ابلاغ کردند، بسیج طلاب و روحانیون استان همدان ضمن محکومیت اقدام اخیر کنگره آمریکا که نقض آشکار برجام بود از دولت محترم و کمیته نظارت بر برجام می‌خواهد تا هرچه سریع‌تر تصمیمات متناسب با این اقدامات خصمانه را اتخاذ نماید.

8. پس از اتخاذ مواضع انقلابی رهبر معظم انقلاب در خصوص سند 2030 مطالبه جدی ما از دولت لغو کامل اين سند ننگین و حذف آثار آن از تمامی محتوای درسی آموزش و پرورش و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

9. در خاتمه ضمن دعوت مجدد از آحاد مردم شریف وروزه دار استان خصوصاً طلاب معظم حوزه های علمیه جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمانهای امام راحل وشهدای عزیز پیمانی دوباره خواهیم بست واعلام میداریم اسرائیل این رژیم جعلی باید از صفحه روزگار محو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار