خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

مشت‌های گره کرده روز قدس امتداد ضرب شصت موشکی سپاه است/ راهپیمایی روز قدس تفسیر جهانی استکبار ستیزی است

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه مشت‌های گره کرده مردم بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس امتداد ضرب شصت موشکی سپاه به تروریست‌های تکفیری و حامیان‌ آنها خواهد بود که همچون پتکی خرد کننده برسر استکبار جهانی فرود می‌آید.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۶۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

محمد خوشقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان و جای جای میهن اسلامی جهت شرکت یکپارچه در راهپیمایی بزرگ روز قدس، ارزش این حرکت مردمی به عنوان یادگار ماندگار امام خمینی(ره) را به مثابه دمیدن روحی دوباره در کالبد آرمان آزادی فلسطین دانست و اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس تفسیر جهانی استکبار ستیزی است.

وی خاطر نشان کرد: رژیم غاصبی که در تاریخ جعلی مملو از خونریزی و اشغالگری خود لقبی بهتر از کودک کش دریافت نکرده، امروز برای حفظ خود به فراتر از مرزهای فلسطین چشم دارد و ملت‌های مسلمان باید با عبور از خیانت دولتمردان رژیم‌های مرتجع منطقه با هوشیاری گفتمان بحق آزادی قدس شریف را محقق سازند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به اینکه برخلاف تصور غلط برخی کوته فکران مشکل ما با اندیشه و ماهیت صهیونیستی ریشه قرآنی دارد، افزود: ایدئولوژی منفور و متعفن صهیونیستی که از ابتدا برپایه خونریزی، جنایت و اشغال شکل گرفته، ماهیتی جعلی و ضد دین دارد که امروز حتی رحم‌های ناپاکی که در آن رشد یافته را به نوگران حلقه بگوش مطامع خود با ماسک‌های دموکراسی‌خواهی و مدافع حقوق بشر بدل کرده است.

محمد خوشقدم تصریح کرد: حضور هر مسلمان و انسان آزاده در راهپیمایی روز جهانی قدس نقش آفرینی در تشکیل سیل بصیرت آفرینی است که غبار غفلت و بی‌اطلاعی از ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان غربی و عربی‌اش را از افکار عمومی دنیا می‌زداید.

وی خاطر نشان کرد: به وجود آوردن گروه‌های تکفیری نظیر داعش، النصره و القاعده در طول سالهای اخیر از دل جریان منحرف و جعلی وهابی و کشتار میلیون‌ها نفر از مردم منطقه به دست این جنایتکاران، بخشی از نقشه شوم استکبار جهانی برای محافظت از رژیم جعلی اسرائیل است، هرچند این نقشه نیز به لطف خداوند و دلاوری رزمندگان جبهه مقاومت به زودی نقش برآب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها