خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت روز قدس:
در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت روز قدس آمده است: بر همه مسلمانان جهان واجب است که با نشان دادن انسجام اسلامی و حمایت از حقوق به حق مردم فلسطین در مقابل این قدرت‌های پوشالین جهان بایستند.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۶۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
مسلمانان جهان با انسجام اسلامی در مقابل قدرت‌های پوشالین جهان بایستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر و از همه زنان انقلابی و مؤمن دعوت کرد همراه با سایر اقشار کشور و زیر لوای ولایت مطلقه فقیه و جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

در این بیانیه آمده است: روز قدس روز وحدت و انسجام اسلامی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آن را نماد همبستگی همه ملل مسلمان دانستند.

این بیانیه می‌افزاید: در این روز آحاد ملت مسلمان ایران و دیگر مسلمانان جهان انزجار خود را از رژیم غاصب و مستکبر صهیونیستی اعلام کرده و برای ریشه کن شدن غده سرطانی بشریت، اسرائیل غاصب از صحنه روزگار اعلام همبستگی می کنند.

در این بیانیه آمده است: اکنون که رژیم صهیونیستی با سیاست های نژاد پرستانه، چنگال بی رحم خود را بر روی مردم مظلوم فلسطین و همه مسلمین جهان گشوده و با حمایت و پرورش مزدوران تکفیری داعش دشمنی مسلم خود را با مسلمین جهان محرز گردانیده، بر همه مسلمانان جهان واجب است که با نشان دادن انسجام اسلامی و حمایت از حقوق به حق مردم فلسطین در مقابل این قدرت‌های پوشالین جهان بایستند.

این بیانیه می‌افزاید: سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصار الحسین (ع) مقاومت را حق مسلم مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی می داند و از همه بانوان غیور و انقلابی کشور، که قشری تأثیرگذار در جامعه هستند دعوت می کند با شرکت حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی در حمایت از زنان و کودکان مظلوم فلسطین که زیر یوغ رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند، نهضت مقاومت فلسطین را تقویت کنند و در کنار دیگر مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی لرزه بر اندام استکبار جهانی بیندازند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات