داود مرادیان در گفتگو با «بسیج»:
مستند ساز کشورمان گفت: یعنی مسئولین فرهنگی ما از اولویت های فرهنگی کشور غافلند. جشنواره عمار مصداقی از آتش به اختیار است که متسفانه آنطور که باید به آن توجه نشده است.
کد خبر: ۸۸۷۶۷۲۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
داود مرادیان مستند ساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار گفت: اولا باید گفت که موضوع فرهنگی است چرا که در این مدت عده ای سعی داشتند این مسئله را نظامی و سیاسی جلوه دهند.

وی افزود: عده ای قضیه را از نگاه منفعت طلبانه خودشان می بینند و مصادره به مطلوب می کنند. رهبر معظم انقلاب این عبارت را بعد از صحبت کردن در مورد اختلال در سیستم فرهنگی مطرح کردند. این آتش به اختیار سال هاست اتفاق افتاده وقتی جریان های فرهنگی مختل شدند و قرارگاه های فرهنگی تشکیل شد. وقتی صحبت از آتش به اختیار وسط می آید یعنی سیستم فرهنگی کشور ما فشل است.

یعنی مسئولان فرهنگی ما از مسائل اصلی مردم به دور هستند وقتی این اتفاق می افتد من مستند ساز دوربینم را برداشته و به میدان می روم ولی این یعنی دیگر قطع امید از بعضی نهاد ها. یعنی مسئولین فرهنگی ما از اولویت های فرهنگی کشور غافلند. جشنواره عمار مصداقی از آتش به اختیار است که متسفانه آنطور که باید به آن توجه نشده است.

ارسال نظرات