در این بیانیه آمده است: جامعه بسیجی مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد نیز بر خود لازم میداند با هوشمندی کامل، مراقب حرکت های دشمن بوده و چون همیشه به رهبر بیدار و شجاع خود تأسی کند و ...
کد خبر: ۸۸۷۶۶۸۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه ای صادر نمود. در این بیانیه آمده است...

بسمه تعالی

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نسیم روح بخش فضای انقلابی بار دیگر در ملت های منطقه غرب آسیا و همه سرزمین های اسلامی وزیدن گرفته و امت اسلامی به شکل یکپارچه می‌روند تا آرمان فلسطین را در روز قدس فریاد کنند و پایه های لرزان حکومت غاصب صهیونیستی را بیش از پیش سست کرده و با وحدت خود همه دسیسه ها را خنثی سازند. پیام روز قدس نشان دادن این حقیقت است که تنها راه جلوگیری از جنایات دشمن و پیشروی کفر در جبهه اسلامی، مقاومت برای پیاده کردن عملی اسلام ناب است و بس. اسلامی که مشروعیت رهبرانش از سوی خدای متعال تایید شده و پیروی حقیقت جویان از ایشان تاکیدی بر وفاداری به رهبران الهی است و نباید آنرا با رای مردم و انتخابات در دوران معاصر مقایسه کرد. استکبار یک هدف عمده دارد و آن دست کشیدن مردم مسلمان از دین خدا و تسلیم در برابر استکبار جهانی است. قرآن کریم درباره کسانی که دشمن را به مقدرات خود مسلط می کنند می فرماید: الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ أَیَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا( النساء : 139 ) کسانی که کافرین را به جای مومنین ولی خود می گیرند آیا عزت را نزد آنان می جویند؟ بدانند که براستی همه عزت برای خداست.

همه ترفندهای استکبار، از جمله خلف وعده ها و عهد شکنی ها، حمایت همه جانبه از تروریسم و کشتار افراد بی گناه برای نفوذ در صف متحد ملت ایران و جبهه مقاومت، به زانو در آوردن انقلاب اسلامی و مضمحل کردن ظرفیت های عظیم آن است. لکن عملیات تحسین برانگیز موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بروز قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در برابر همه این همجمه ها بود. این عملیات به ملت ایران نشان داد که برنامه موشکی، ماجراجویی انقلابیها نیست؛ بلکه ابزاری استراتژیک، برای دفاع از تمامیت ارضی، حفظ امنیت، شرف و نوامیس است که نباید دست مایه بازیهای سیاسی و حزبی شده و به میز مذاکره برجام منتقل شود. اما پشتوانه این حرکتها حضور پررنگ ملت شریف ایران و امت اسلام در همه صحنه هاست، مردم بصیر و روزه دار ایران اسلامی هم قدم با همه آزادیخواهان دنیا با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد که از ترقه بازی های عده ای مزدور و مرتجع نخواهند ترسید و هنوز مسئله اصلی خود را مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی و آزادی قدس شریف میدانند.

جامعه بسیجی مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد نیز بر خود لازم میداند با هوشمندی کامل، مراقب حرکت های دشمن بوده و چون همیشه به رهبر بیدار و شجاع خود تأسی کند و ضمن حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس، با همدلی و بصیرت انقلابی، نصب العین قرار دادن آرمان های انقلاب را به شکل جدی در تمامی عرصه ها بویژه اقتصاد مقاومتی، از مسئولین مطالبه کند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

رمضان 1438-تیر 1396

ارسال نظرات