خبرهای داغ:
دبیرشورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود گفت: روز قدس نماد آزاد سازی تمام مردمان مسلمان از زیر یوق استکبار است.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۷۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
مجید بصیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است.هر گلبرگ این دفتر یادمان حماسه ای ماندگار  فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم و با توجه به اتفاقات خونین در مناطق جهان اسلام و کشتار مظلومانه مردم عراق سوریه و یمن روز قدس دیگر تنها روز ندا سردادن ازادی قدس شریف نیست بلکه به نماد ازاد سازی تمام مردمان مسلمان از زیر یوق استکبار تبدیل شده است.
وی افزود : در این روز ملت عزیز ایران به صحنه می آیند و با شعا های خود که همچون دعا و ارزو در دل ماست از خدای متعال نابودی تمامی دشمنان اسلام از جمله داعش وهابی و شیطان بزرگ و عهلی الخصوص اسرائیل غاصب را مسئلت داریم.
دبیرشورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود  در پایان تاکید کرد: شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی ضمن ابراز همبستگی با تمام ملت هایی که خواهان آزادی مسلمانان از زیر ظلم استکبار هستند از آحاد ملت شریف  شهرستان شاهرود  دعوت می نماید تا در راهپیمایی عظیم روز قدس  حضور بهم رسانند
ارسال نظرات
پر بیننده ها