انسیه شاه حسینی در گفتگو با «بسیج»:

بیشترین موفقیتم زمانی بوده که آتش به اختیار عمل کرده ام

کارگردان ارزشی کشورمان گفت: این عبارت یعنی اقدام جهادی در حوزه فرهنگ که از جانهای پاک بر می آید. برای من پیشنهاد خیلی جذابی بود چون من بهترین و موفق ترین لحظات زندگیم جایی بوده که خودم آتش به اختیار عمل کردم.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۶۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
بیشترین موفقیتم زمانی بوده که آتش به اختیار عمل کرده ام
انسیه شاه حسینی کارگردان ارزشی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار گفت: متاسفانه این صحبت رهبر معظم انقلاب ر ا عده ای به هزار گونه تفسیر کرده و ماجرا ساختند ولی به نظر من ایشان با این صحبت می خواهند ما را متوجه فطرت درونمان کنند.

وی افزود: وقتی فطری به ماجرا نگاه کنیم فطرت همه انسانها پاک و حق طلب و ضد ظلم است و در نتیجه این عبارت عملا یعنی اینکه به درونتان مراجعه کنید به وجدانتان برگردید و این عبارت به جوانانی توصیه شد که همه پاک وانقلابی هستند.

کارگردان ارزشی کشورمان تصریح کرد: یعنی در درونتان تصمیم بگیرید و برای کار خیر و فرهنگی و درست منتظر کسی نباشید چرا که این بخش نامه ها نمی توانند فرهنگی را در جامعه القاء کنند ولی وقتی همه تصمیمات به یک سری آدم های پاک واگذار شود چون تمام این تصمیمات از یک فطرت پاک و انسانی و مومن سرچشمه می گیرد نتایج درخشانی خواهد داشت.

شاه حسینی اظهار داشت: یعنی کافی است انسان قدرت تمییز داشته باشد و کوچکترین عملکرد او بهترین نتیجه را خواهد داشت. من در مجموع این صحبت رهبر معظم انقلاب را خیلی مثبت و پر از انرژی و پیش برنده دیدم یعنی احساس کردم انسان با شنیدن این عبارت جوان می شود و اعتماد به نفس پیدا می کند.

کارگردان ارزشی کشورمان گفت: این عبارت یعنی اقدام جهادی در حوزه فرهنگ که از جانهای پاک بر می آید. ممکن است همین جمله برای یک فرد ناسالم و بیمار و بدبین یک فاجعه به وجود بیاورد ولی وقتی مخاطبان یک سری جوان های پاک و مومن و قابل اعتمادند این جمله می تواند خیلی سازنده و هدایتگر باشد. یعنی به وجدان پاکتان رجوع کرده و عمل کنید. برای من به شخصه پیشنهاد خیلی جذابی بود چون من بهترین و موفق ترین لحظات زندگیم جایی بوده که خودم آتش به اختیار عمل کردم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار