سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی، آتش نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صورت ویژه تامین ایمنی این مراسم را بر عهده خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۶۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تمهیدات این سازمان در روز جهانی قدس اظهار داشت: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی، آتش نشانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صورت ویژه تامین ایمنی این مراسم را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به آماده باش 130 ایستگاه آتش نشانی افزود: 220 نفر از آتش نشانان به همراه 39 دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی و 41 دستگاه موتورسیکلت از ساعت 8 صبح تا پایان نماز جمعه در 70 نقطه از مسیرهای مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه(دانشگاه تهران) مستقر هستند تا با آمادگی کامل در کوتاه ترین زمان ممکن خود را برای امدادرسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به آماده باش نیروهای آتش نشانی خاطر نشان کرد: علاوه برآن تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودروهای خود به صورت گشت زنی از مکان های مختلف در مسیر راهپیمایی و استقرار نیروهای آتش نشانی سرکشی می کنند و تأمین ایمنی شهروندان را به صورت همه جانبه بر عهده دارند.

ملکی تاکید کرد: شهروندان عزیز همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را خواهند داشت و در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و در اسرع وقت با سامانه 125 تماس گرفته و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه با خبر کنند.

وی در پایان ابراز داشت: جامعه آتش نشانی به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس شركت خواهند کرد.


ارسال نظرات