در برنامه ششم توسعه مازندران دارای 18 پایگاه اورژانس اجتماعی خواهد شد

آرام با اشاره به اینکه 12 اورژانس اجتماعی فعال در مازندران وجود دارد، خاطرنشان کرد: براساس برنامه ششم توسعه باید 6 اورژانس اجتماعی دیگر در استان راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۵۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید سعید آرام در گفت‌وگویی اظهار کرد: براساس سامانه طلاق، همه پرونده‌هایی که از طریق قوه قضائیه به دادگاه خانواده داده می‌شود، پیش از ورود به سیکل قضایی به بهزیستی ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در مراکز بهزیستی مشاوره‌هایی در ارتباط با پرونده‌های طلاق داریم، افزود: این سامانه تمامی اقدامات و فرآیندی که باید برای بحث کاهش طلاق برای هر زوج انجام شود طراحی شده و خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران بیان کرد: این سامانه هم یک بانک اطلاعاتی خوبی است و هم پرونده‌ها در آینده قابل پیگیری برای دریافت نتیجه  است زیرا به‌صورت آنلاین با دستگاه‌ها در ارتباط است.

این مسؤول با اشاره به اینکه 12 اورژانس اجتماعی فعال در مازندران وجود دارد، خاطرنشان کرد: براساس برنامه ششم توسعه باید 6 اورژانس اجتماعی دیگر در استان راه‌اندازی شود.

آرام ادامه داد: تا اواخر تیرماه که هفته بهزیستی است این 6 اورژانس اجتماعی راه‌اندازی می‌شود که مربوط به میاندرود، سوادکوه، جویبار، فریدونکنار، نور و عباس‌آباد است.

وی در پایان گفت: با راه‌اندازی این 6 مرکز، تعداد مراکز اورژانس اجتماعی مازندران به 18 مورد می‌رسد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها