نیاز آذری با تشکر و حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران گفت: از حافظان امنیت کشور می‌خواهیم با قدرت تمام هرگونه اقدام ضد امنیت ملی را در نطفه خفه کنند.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۴۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نیازآذری در گفت‌وگویی گفت: اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن موشکی مقر تروریست‌های داعشی در سوریه بیانگر بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه است که دل دشمنان را به لرزه درآورده است. 

وی بیان کرد: اقدام موشکی سپاه پاسداران پاسخ محکمی به ترقه‌بازی‌های تروریست‌های داعشی و اربابان مرتجع آنان است که با حمله تروریستی 12 رمضان به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی خیال خام برهم زدن امنیت ایران را از سر خویش بیرون کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دنیا بداند مردم انقلابی و شهیدپرور ایران تحت فرمان فرماندهی کل قوا خواب را بر چشم دشمنان اسلام و ایران حرام کرده و هرگونه اقدام مذبوحانه تروریستی را در نطفه خفه خواهد کرد.

این مسؤول با تشکر و حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران از حافظان امنیت کشور می‌خواهیم با قدرت تمام هرگونه اقدام ضد امنیت ملی را در نطفه خفه کنند. 

نیازآذری یادآور شد: مجلس شورای اسلامی با درک عمیق از شرایط خطیر منطقه‌ای تقویت بنیه دفاعی کشور را ضروری می‌داند و پشتیبان حافظان امنیت کشور است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای امنیت کشور، مقام شامخ آنان را ارج می‌نهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها