دشمنان ایران ضرب شست پاسداران انقلاب را چشیدند و فهمیدند که در کشور طهرانی مقدم ها جایی برای جولان دادن ندارند و در برابر هر اقدام پاسخی در تراز بسیار بالاتر از ایران وجود خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۱۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
بسم الله
پاسدارن سپاه اسلام نمی گذارند حتی یک روز از حرف"ولی" بگذرد.
فرمانده میگوید دشمن از ما سیلی خواهد خورد و درست چندساعت بعد، صدای نواخته شدن این سیلی در دیرالزور سوریه شنیده میشود و سپاهیان اسلام مقرّ تروریست های تکفیری را هدف قرار میدهند و نوادگان هند جگرخوار را پس از۱۴۰۰ سال با ذوالفقار به جهنم میفرستند.
دشمنان ایران ضرب شست پاسداران انقلاب را چشیدند و فهمیدند که در کشور طهرانی مقدم ها جایی برای جولان دادن ندارند و در برابر هر اقدام پاسخی در تراز بسیار بالاتر از ایران وجود خواهد داشت.
یکی از پیام های مهم این حمله برای ایادی ظلم و استکبار در جهان این بود که برای دولتمردان کاخ سفید این را روشن ساخت که در برابر طرح تحریم های جدید کنگره ی آمریکا برای محدود کردن و نابودی توان موشکی ایران ، پاسخ ما به این شیوه است یعنی نه تنها آزمایش و تست موشک ها را متوقف نمی کنیم، بلکه آن هارا در عملیات حقیقی به کار میگیریم.
 
دیدیم که این انتقام موشکی بسیار به موقع گرفته شد،  درست موقعی که آمریکا قصد اجرای طرح برجامیزه کردن توان موشکی را در ذهن می‌پروراند یعنی در افکار عمومی داخلی نسبت به مطلوبیت و کارآمدی برنامه ی موشکی شکاف ایجاد کند و تفرقه بیندازد وبعد از آن هم با فشار از بیرون و کمک به برخی مزدوران سیاسی داخلی برای ایجاد و مطالبه ی یک برجام موشکی اقدام کند، درست همان کاری که با برنامه ی هسته ای کردند، که بحمدلله این اقدام به موقع سپاه و استفاده ی هوشمندانه از برنامه ی موشکی تمام این طرح ها و صحنه آرایی هارا بهم ریخت.
حالا تمام دنیا نسبت به حمله ی موشکی ایران واکنش نشان داده اند و تمام ایران مقتدر در شور و شعف است.
اما هستند کسانی که تا همین ساعت با سکوت اختیار کرده اند و هیچ واکنشی نشان نداده اند.
آقایانی که همیشه ملت ملت میکردید و از نداشته ها حرف میزدید! مردم از داشتن چیزی که شما آن را ضم میکردید خوشحالند ، آنها حرف و عمل سپاه را دیدند که چگونه قاطعانه وعده های خود را عملی کرد و یکپارچه به آن لبیک میگویند
جناب رئیس جمهور! بیایید بابت امنیت مردم هم که شده از سپاه پاسدران تشکر کنید..
 
ارسال نظرات