خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قزوین اذعان کرد: اتفاقات اخیر رخ داده در ایران و حاشیه می‌طلبد که امسال مردم پرشوتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با برائت از ظالمانی چون صهیونیست و عربستان از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۱۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

طاهرخانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت سوم روز قدس و اهمیت راهپیمایی این روز در جهان اسلام با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) اظهار کرد: مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است.

وی تبیین کرد: قدس قبله اول مسلمانان جهان بوده و از طرفی طرفداری از مظلوم و برائت از ظالم از وظایف اصلی همه مسلمانان جهان است.

این مسئول با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در ایران و مناطق اطراف کشورمان تصریح کرد: اتفاقات اخیر رخ داده در ایران و حاشیه می‌طلبد که امسال مردم پرشوتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با برائت از ظالمانی چون صهیونیست و عربستان از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قزوین مطرح کرد: نشان دادن اتحاد و انسجام مسلمانان به همه جهانیان یکی دیگر از ثمرات راهپیمایی باشکوه روز قدس است.

طاهرخانی تشریح کرد: همانطور که در قرآن کریم وعده داده شده است و مقام معظم رهبری نیز بدان اشاره داشتند روزی مستضعفین وارثان زمین خواهند شد و وعده الهی حق است.

وی در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر منطقه، ایجاد رعب و وحشت در رژیم صهیونیستی و اسرائیل، پیداشدن مخالفانی از کشورهای مختلف با رژیم صهیونیستی همه بیانگر آن است که نابودی این رژیم نزدیک است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها