یک فعال اقتصاد مقاومتی شهرستان شاهرود در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
مسعود بیگی گفت: متاسفانه مسوولان به جای اینکه تولید کننده را حمایت کنند تنها از کارگاه های تولیدی جهت ارائه گزارشات تصویر سلفی می‌گیرند ؛ کارگاه های تولیدی محلی برای بازدید و عکس گرفتن مسوولان شده است.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۸۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
مسعود بیگی فعال اقتصاد مقاومتی شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: عدم حمایت دولت و نهادهای مختلف با بخش تولیدی کشورمان موجب شده است تا درآمدهای تولیدی کاهش یافته از اینرو نیاز به ورود جریان سرمایه‌ به واحدهای تولیدی است لذا ضروری است امکانات و سرمایه لازم که تاثیر مثبتی بر تولیدات داخلی دارد افزایش پیدا کند.

به گفته وی، محدودیت‌های مختلف در مسیر تولید موجب شده است که سازوکار لازم برای تولید وجود نداشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: کارگاه تولیدی صنایع تبدیلی دارم که در صورت سرمایه در گردش لازم می‌تواند برای 15 نفر روز اشتغالزایی داشته باشد، دستگاه خشک کنندگی میوه که توسط بنده ساخته شده است از پتانسیل لازم جهت تولید روازنه یک تن را دارد این در حالی است که در شرایط کنونی به دلیل نبود حمیت لازم از سوی دولت این واحد تولیدی با ظرفیت یک پنجم و دونفرروز نیروی انسانی به فعالیت می‌پردازد.

بیگی در ادامه  افزود: مدت  دو سال جهت دریافت وام و تسهیلات موردنیاز جهت سرمایه در گردش رفت و آمد دارم و متاسفانه تاکنون دستگاههای ذیربط اعم نهاد ریاست جمهوری، بسیج سازندگی و فرمانداری نتوانسته حمایت مورد نیاز را انجام دهند. این در حالی است که از حمایت حداقلی هم برای تولیدکننده دریغ می ورزند.

این تولید کننده بسیجی خاطر نشان کرد: به هیچ وجه حمایتی از سوی ارگان های مختلف در جهت حمایت از تولیدکنندگان شکل نگرفته است و وعده های مختلف در راستای حمایت از حوزه تولید هم عملیاتی نشده و واقعیت ندارد.
 
وی در خاتمه افزود: متاسفانه مسوولان به جای اینکه تولید کننده را در ابعاد مختلف حمایت کنند تنها از کارگاه های تولیدی جهت ارائه گزارشات تصویر سلفی می‌گیرند ؛ کارگاه های تولیدی محلی برای بازدید و عکس گرفتن مسوولان شده است.
ارسال نظرات