فرماندار شهرستان لنده گفت: بدون شک غرش موشک های یپاه پاسداران مایه تسکین مردم سرافراز ایران و از طرفی ایجاد ترس و دلهره در دلهای لرزان حامیان تروریست ها خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۵۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

دارا کریمی نژاد با تقدیر از اقدامات موشکی سپاه در به تصویر کشانیدن اقتدار و توان نظامی ایران گفت: ما همچنان به خرداد پر رخداد ایمان دارم و اگر ملت ایران در شامگاه 29اردیبهشت با آراء 41میلیونی خود مردم سالاری دینی، قدرت ومشروعت نظام جمهوری اسلامی  را به جهانیان ثابت کردند.

وی افزود: فرزندان ملت عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زیبایی کار را با به تصویر کشانیدن اقتدار به نظام سلطه و تفکر اکبیری تکفیری کامل کردند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بدون شک غرش موشک های یپاه پاسداران مایه تسکین مردم سرافراز ایران و از طرفی ایجاد ترس و دلهره در دلهای لرزان حامیان تروریست ها خواهد بود.

ایران و ایرانی از هیچ گونه تهدیدی از سوی وابرقدرت های جهانی نهراسید

در ادامه نیز ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با قدردانی این این اقدام ارزشمند گفت: سپاه پاسداران با این حمله نشان داد که در هر لحظه آمادگی لازم را جهت واکنش سریع به هر گونه مداخله نظامی و تجاوز به خاک کشور را از سوی هر گروه یا کشور متخاصمی را داراست.

وی تاکیدکرد: این اقدام تنها بخشی از آمادگی نیروهای نظامی کشور را در مقابل تجاوزگران نشان داد و موید این مطلب است که ایران و ایرانی از هیچ گونه تهدیدی از سوی وابرقدرت های جهانی ودست نشاندگان آنها در منطقه نمیهراسد.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت فوق نشان از وحدت و انسجام در بین مردم و گروههای مختلف نظام بوده و نشان داد که وحدت و همدلی در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری خدشه دار نخواهد شد.

ارسال نظرات