خبرهای داغ:
زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در 65 نقطه استان سمنان مشخص شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۵۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان در گفت‌وگو  با خبرنگاران ضمن دعوت از مردم روزه‌دار و خداجوی این استان برای حضور در راهپیمایی آخرین جمعه رمضان گفت: امسال نیز مردم ولایی و روزه‌دار استان سمنان با حضور حماسی در روز قدس انزجار خود از اشغالگران قدس را نشان خواهند داد.

قندهاری از تعیین مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان خبر داد و افزود: راه‌پیمایی روز جهانی قدس در دوم تیرماه سال 96 مصادف با بیست و هشتمین روز از ماه رمضان در 65 نقطه از استان سمنان برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در سمنان از ساعت 11 و از میدان امام رضا (ع) این شهر به سمت معیادگاه‌ نماز دشمن‌شکن جمعه در مصلی بزرگ سمنان برگزار می‌شود، گفت: حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده محترم ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور سخنران راهپیمایی روز قدس در مرکز استان است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی این روز در شاهرود نیز راس ساعت 11:15  و از خیابان تهران آغاز و به سمت مصلی شاهرود ادامه می‌یابد، اظهار کرد: سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت.

قندهاری با بیان اینکه راهپیمایی آخرین جمعه رمضان امسال در دامغان نیز راس ساعت 11:30 آغاز می‌شود گفت: در این راهپیمایی که از میدان شهدا تا مصلی نمازجمعه دامغان برگزار می‌شود که حجت الاسلام والمسلمین حسینیان امام جمعه دامغان سخنرانی می‌کند.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی روز قدس در مهدیشهر بیان کرد: این راهپیمایی راس ساعت 11 از میدان امام رضا آغاز و تا مصلی نمازجمعه مهدیشهر ادامه دارد و پیرچه مسئول محترم دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان نیز در جمع راهپیمایان مهدیشهری سخنرانی خواهد کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان از برپایی راهپیمایی این جمعه در شهرستان آرادان راس ساعت 11:30 خبر داد و گفت:  افشار نادری فرماندار آرادان سخنران راهپیمایی روز قدس در محل برپایی نمازجمعه آرادان اعلام شده است.

قندهاری با بیان اینکه راهپیمایی جمعه این هفته در گرمسار از ساعت 11 شروع می‌شود، گفت: مردم روزه‌دار گرمسار نیز در پایان این راهپیمایی با حضور در نمازجمعه آخرین جمعه رمضان بر حمایت از مردم و آرمان فلسطین تاکید خواهند کرد.

وی از سخنرانی سرهنگ موحدیان جانشین فرماندهی محترم سپاه قائم آل محمد استان سمنان به عنوان سخنران راهپیمایی در مصلی گرمسار خبر داد.

قندهاری با اشاره به برپایی راهپیمایی روز قدس در سرخه گفت: در این راهپیمایی که راس ساعت 11:30 از میدان ولی عصر تا مصلی سرخه برپا می‌شود احمد همتی نماینده محترم مردم سمنان و سرخه در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی راهپیمایی آخرین جمعه رمضان در میامی نیز از ساعت 11 و 30 دقیقه شروع می‌شود، تصریح کرد: راهپیمایان مسیر میدان بسیج تا مصلی نمازجمعه را در این شهر با سردادن شعارهایی در حمایت از آرمان فلسطین و اعلام انزجار از امریکا و اسرائیل راهپیمایی خواهند کرد و حجت الاسلام والمسلمین صفایی پور امام جمعه میامی نیز در پایان راهپیمایی به ایراد سخن می پردازد.

وی با بیان اینکه آیین راهپیمایی روز قدس علاوه بر هشت مرکز شهرستان استان سمنان در شهرها و بخش‌های کوچکتر و برخی دهستان‌های استان نیز برگزار می‌شود، گفت: راهپیمایی در امیریه از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا بعداز نمازظهر و عصر و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محرابی برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان با اشاره به برگزاری این راهپیمایی در بسطام بیان کرد: راهپیمایی روز قدس بسطام از میدان امام خمینی(ره) ( امامزاده محمد ع) به سمت امام زاده سید ابوالقاسم(ع) ساعت 11 و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌نسب(امام جمعه شهر بسطام) برگزار می شود.

قندهاری از برگزاری راهپیمایی روز قدس در کلاته‌خیج از میدان امام حسین(ع) به سمت حسینیه اعظم ساعت 12 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکری امام جمعه کلاته خیج خبر داد و گفت: راهپیمایی جمعه این هفته در مجن از گلزار شهداء به سمت مسجد جامع راس ساعت 12 و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی از قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی این روز در بیارجمند از میدان قدس به سمت مصلی نماز جمعه ساعت 11:30 برگزار و  حجت الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه بیارجمند به سخنرانی خواهد پرداخت، افزود: راهپیمایی رودیان از مقابل شهرداری به سمت میدان امام حسین(ع) ساعت11 آغاز می شود که در انتها حجت‌الاسلام والمسلمین معصومی(امام جمعه شهر رودیان) سخنرانی می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: راهپیمایان هم‌استانی در شهرهای درجزین، شهمیرزاد، دیباج، مجن، ایوانکی، کلاته رودبار نیز ساعت 11:30 با حضور در راهپیمایی روز قدس برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات خود خواهند افزود.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی در لاسجرد، صید آباد، قلعه نوخرقان، طزره، حسن آباد، آیتانه، نعیم آباد، سوداغلن، دشت شاد، قوشه دگرمان، گلستان، کلاته اسد و افتر بعداز نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد، گفت: راهپیمایی روز قدس در هونستان، کوهان، کردآباد، ارمیان، جودانه، ری آباد، محمد آباد، قدس، بکران،  فرومد، حق الخواجه، کرنگ، تلوبین، باغچه، نردین،طرود، میغان، احمد آباد، نامنیک، حسین آباد، تویه، دروار، کلاته ملا، مهماندوست، مومن آباد، لرد و رودبار، چاشم، فولاد محله و گلستان  نیز از ساعت 10 لغایت 12 برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها