بازدید ناظران اتحادیه فوتبال ایران از باشگاه نفت گچساران

ناظران اتحادیه فوتبال کشور از امکانات ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۳۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت صدور مجوز حرفه ای باشگاه های بازدید ناظران اتحادیه فوتبال ایران از باشگاه نفت و گاز گچسارانایرانی و پروتکل های امنیتی ورزشگاه های این باشگاه براساس استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شد مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال ایران زیرساخت های باشگاه ورزشی نفت و گاز گچساران را خوب توصیف کرد و گفت: این باشگاه از امکانات و زیرساخت های خوبی برای دریافت مجوز فعالیت حرفه ای برخوردار است و بایستی برخی نواقص موجود را در بازه زمانی مشخص برطرف کنیم.
محمد مرتضوی افزود: دستورالعمل های حرفه ای سازی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاه ها لازم الاجرا ب است و باشگاهی که در این مسیر عقب بماند با محرومیت سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه خواهد شد.
وی تاکید کرد: صدور مجوز حرفه ای نیاز به زمان و انجام دستورالعمل های لازم دارد و باشگاه هایی که به لیگ های یک و برتر صعود کرده اند و نتوانسته اند این مجوزها را دریافت کنند با مشکلات بسیاری روبرو هستند.
مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال ایران با بیان اینکه استانداردهای مالی، بازاریابی، آکادمی فعال، رسانه و تامین امنیت سکوهای ورزشگاه از مهمترین الزامات حرفه ای سازی بوده گفت: متاسفانه این باشگاه در چندین مورد دارای محرومیت های سنگین به دلیل بی نظمی در سکوها و پرتاب سنگ و مواد آتش زا بوده که همین امر موجب شده باشگاه در کسب مجوز حرفه ای با مشکلات جدی روبرو شود.
محمد مرتضوی افزود: حضور ما در این باشگاه برای بررسی همین مسائل بوده و ارائه راهکارهای لازم برای پیشگیری از این اتفاقات را در دستور کار خود قرار داده ایم و این دستورالعمل های تکلیفی را در اسرع وقت به باشگاه ابلاغ خواهیم کرد.
مشاور حرفه ای سازی اتحادیه فوتبال ایران نیز در نشست با مسئولان ورزش نفت خواستار بررسی نواقص موجود از سوی مسئولان این باشگاه شد و آمادگی اتحادیه را برای کمک به اخذ مجوز حرفه ای سازی این باشگاه اعلام کرد.
محمد محمودی اظهار امیدواری کرد: با ابلاغ دستورالعمل های امنیتی ورزشگاه ها در آینده شاهد تکرار این موارد نباشیم هرچند بنا به دستور اکید کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت های سنگین برای برخورد با اینگونه بی نظمی ها در ورزشگاه ها برای باشگاه و تماشاگران در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: ساختار باشگاه نفت و گاز گچساران تا حرفه ای شدن کامل راه چندانی ندارد و با اجرای برخی از دستورالعمل ها می توان شاهد اجرای همه ی قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باشگاه بود.
ارسال نظرات