امروز آمریکا و صهیونیست از نام ایران در هراس و ترس است و این مسأله در گرو ولایت‌مداری و فرمانبرداری ملت هوشیار و بیدار ما از رهبری و ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عسگر مجیدی در یادواره شهدای مدافع وطن و حرم در مسجد امام هادی(ع) شهرک مسکن مهر نکا اظهار کرد: این انقلاب با خون هزاران شهید به این جایگاه و اقتدار رسیده است و اکنون الگوی بسیاری از کشورهای آزاده جهان قرار گرفته است.

وی افزود: ولایت‌مداری و در مسیر ولایت بودن از  دغدغه‌ها و وصایای مهم شهدا بود که باید مردم با هوشیاری و تفکر انقلابی در این مسیر گام نهاده و لحظه‌ای از ولایت و ارزش‌ها دست برندارند.

رئیس بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه شهدا رفتند تا ما در آرامش بوده و این انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم، گفت: همه ما در قبال خون شهدا مسؤول و مدیون هستیم و نباید در ادامه راه شهدا غفلت کنیم.

این مسؤول ادامه داد: ملت ایران در طول این انقلاب توطئه‌ها، ترورها و مشکلات فراوانی را تحمل کرد از ترورها شخصیت‌ها تا واقعه طبس، توطئه و جنگ هشت ساله تا این انقلاب از آسیب‌ها در امان بماند.

مجیدی افزود: ملت ما در طول این انقلاب در برابر جنگ سخت و جنگ نرم با قدرت ایستاده و همین ایستادگی و اقتدار موجب شد تا تفکر شهادت‌طلبی ملت ما در جهان رسوخ پیدا کند و اینک همه ما در قبال شهدا مسؤول هستیم و باید بزرگی و ارزش کار شهدا به نسل جوان و جدید منتقل شود.

وی با بیان اینکه شهدا رسالت خود را انجام دادند، ادامه داد: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایثارگری‌های شهدا در جامعه زنده بماند و تلاش شود تا برگزاری این یادواره‌ها، بر نسل جوان اثرگذار باشد.

رئیس بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه کربلا مازندران، در ادامه سخنان خود با اشاره به تاریخ و مقایسه فضای فعلی جامعه و زمان امام علی(ع) یادآور شد: امام علی(ع) که روزی رسول خدا در غدیر خم ایشان را به‌عنوان ولی بعد از خود معرفی کردند در فرصت کوتاه بعد از رحلت پیامبر(ص) خانه‌نشین شدند و ولایت ایشان را قبول نکردند.

این مسؤول اضافه کرد: همان افرادی که در غدیر با حضرت محمد(ص) بودند بعد از رحلت رسول الله(ص)، امامت و ولایت امام علی(ع) را قبول نکردند و به بهانه جوان بودن امام علی(ع)، پیشکسوت نبودن و مسائل مختلف از ولایت خارج شدند.

مجیدی گفت: همین افراد با استفاده از حکمیت و نفوذ افراد خاص از ولایت تبعیت نکردند و جنگ‎های مختلف به راه انداختند و امروز هم برخی از افراد از خواص استفاده کردند و علیه ولایت موضع گرفتند و از نام حضرت امام(ره) برای منافع خود استفاده کردند.

وی افزود: عده‌ای در همین انقلاب ما از خانواده شهدا استفاده کردند تا بر خلاف شهدا عمل کنند و علیه انقلاب موضع‌گیری کردند تا در مردم تردید ایجاد کنند اما مردم با بصیرت آگاهانه در صحنه‌ها حاضر شدند.

رئیس بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه در زمان علی(ع) قرآن بر سر نیزه کردند و فضای عمومی را فریب دادند و اکنون هم اعلامیه و بیانیه می‌دهند تا مردم را فریب دهند اما مردم ما با بصیرت و ولایت‌مدار همچنان ایستاده‌اند.

این مسؤول ادامه داد: در انقلاب، برخی گمان می‌کنند به جایی رسیده‌اند که خود را با ولایت مقایسه کنند و فکر می‌کنند که مردم اطاعت بی‌چون و چرا از آنان دارند و اینگونه توهم زده‌اند.

مجیدی تصریح کرد: همه دشمنان بدانند ملت ما با اقتدار و استواری همیشگی پای انقلاب و ارزش‌ها آگاهانه ایستاده است و مردم ما غرق ولایت و امامت هستند و در مسیر ولایت گام برمی‌دارند و لحظه‌ای از این آرمان‌های خود دست برنمی‌دارند.

وی با بیان اینکه عزت و افتخاری که از شهدا نصیب حال ما شده است، بسیار فراوان است، خاطرنشان کرد: مردم با استفاده از همین عزتی که به وسیله خون شهدا در مملکت ما ایجاد شده است در فضای غبارآلود باید حق را از باطل تشخیص داده و با ولایت‌مداری در مسیر حق و عدالت باشند.

رئیس بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه کربلا مازندران افزود: عزت و افتخار نظام ما در جایگاه بلندی است که به برکت خون شهدا حاصل شده است و اگر بدخواهان و جاهلان فضایی را علیه نظام ایجاد می‌کنند مردم ما با قرار گرفتن در مسیر شهدا، بصیرت و ولایت‌مداری این نقشه‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

مجیدی گفت: امروز آمریکا و صهیونیست از نام ایران در هراس و ترس است و این مسأله در گرو ولایت‌مداری و فرمانبرداری ملت هوشیار و بیدار ما از رهبری و ولایت فقیه است.

شهرستان ولایت‌مدار نکا بیش از 430 شهید تقدیم انقلاب کرد که این مراسم در شهرک مسکن مهر نکا با هدف بزرگ‌داشت  شهید محمد منتظرقائم شهید مدافع وطن در درگیری با پژاک و شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، محمدتقی سالخورده، حسین مشتاقی، سعید کمالی‌کفراتی و ابراهیم عشریه پنج شهید مدافع حرم  برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها