بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای به رئیس این دانشگاه، در پی حضور عناصر فتنه در دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: آن کسانی که در مقابل عظمت ملت در انتخابات سال 88 ایستادند، افرادی هستند که یا کینه انقلاب را در دل دارند و یا بر اثر جهالت و لجاجت خود، در مسیر ضد انقلاب گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۲۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای به احمدی رئیس این دانشگاه، در پی حضور عناصر فتنه در دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: آن کسانی که در مقابل عظمت و کار بزرگ ملت ایران در انتخابات سال 88 ایستادند، دلسوز ملت نیستند؛ بلکه افرادی هستند که یا کینه انقلاب را در دل دارند و یا بر اثر جهالت و لجاجت خود، در مسیر ضد انقلاب گام برمی‌دارند.

در ابتدای این نامه آمده است: صدایی که این روز‌ها در دانشگاه «مولود انقلاب اسلامی،پیشرو در آموزش و پژوهش » شنیده می شود نه انقلابی است، نه آموزشی و نه پژوهشی؛ بلکه سمفونی ناموزونی است که احتمالا سازهای آن در بیرون از دانشگاه کوک شده است. نقطه‌ای که در آن قرارداریم دقیقا همان جایی است که مبداء همه تحولات است و سعادت و شقاوت یک ملت از آن سرچشمه می گیرد و جایی است که امام عزیزمان در مورد انحراف آن فرمود: هرجا انحرافی به چشم خورد با اقدام سریع به رفع آن بکوشیم؛ و این امر حیاتی باید در مرحله اول با دست پر توان خود جوانان در دانشگاه‌ها و دانش‌سراها انجام گیرد که نجات دانشگاه از انحراف، نجات کشور و ملت است.

در ادامه این نامه تاکید شد: نیک مسحضرید که بسیج دانشجویی در راستای عمل به وظیفه انقلابی خود بارها و بارها نسبت به حضور و فعالیت عناصر مساله دار و همچنیین فعالین و محکومین فتنه 88 در دانشگاه هشدار داده است اما ظاهرا صدای این سمفونی ناموزون گوشی برای شنیدن هشدارهای خیرخواهانه نگذاشته است.

همچنین در این نامه خاطر نشان شد: بعد از طرح رویکرد اعتدال در دولت یازدهم، برخی از عناصر حامی فتنه تصور کردند که فرصت برای عرض اندام و بازگشت مجدد به قدرت برای آنها مهیا شده است. لذا کوشیدند تا با انتساب خود به دولت، راه و مجالی برای نیل به اهدافشان بیابند. البته انتظار می‌رفت دولت با موضع‌گیری صریح و شفاف و مرزبندی مشخص با فتنه و حامیانش، دامن خود را از این آلودگی بزداید که این مهم تاکنون محقق نشده است.

در بخش دیگری از این نامه تصریح شد: کسانی که تمام قد در مقابل مردم، رهبری و نظام ایستادند و در سال 88 نه به اسلامیت نظام رحم کردند و نه به جمهوریت آن و تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای تحریم های اقتصادی علیه مردم عزیز کشورمان به کار بستند. امروز بیش از پیش بر همگان معلوم شده است که آن کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران و در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات سال 88 ایستادند، دلسوز ملت نیستند؛ بلکه افرادی هستند که یا کینه انقلاب را در دل دارند و یا بر اثر جهالت و لجاجت خود، در مسیر ضد انقلاب گام برمی دارند.

همچنین در این نامه بیان شد: قطعا شما باید بهتر از هر کسی به یاد داشته باشید که این عناصر در سال 88 در دانشگاه ها چه کردند. آنها کاری کردند که دشمنان امام - آن کسانی که بغض امام را در دل داشتند جرأت پیدا کنند و به داخل دانشگاه ها بیایند و به عکس امام اهانت بکنند؛ کاری کردند که دشمنِ مأیوس و نومید، جان بگیرد، تشویق بشود و بیاید در مقابل چشم انبوه دانشجویانی که مطمئناً اینها علاقه‌مند به امام و انقلابند و عاشق کار برای کشور و میهنشان و جمهوری اسلامی هستند؛ چنین اهانتی شکل بگیرد.

در بخش دیگری از این نامه اظهار شد: این روزها مقارن با ایامی است که این جریان با تمام قوا به جنگ با جمهوریت نظام آمدند و قصد ابطال آراء ملت را داشتند و با رفتارهای نابخردانه و اردوکشی های خیابانی، کشور را تا لبه پرتگاه بردند.

همچنین در این نامه تاکید شد: با این وجود، دعوت یک تشکل دانشگاهی از چنین افرادی و حضور آزادانه و البته بی‌سر و صدای آنان در دانشگاه مولود انقلاب چگونه توجیح می‌شود؟ آیا چنین اقدامی مصداق تخلف نیست؟ و اگر هست آیا قرار است این تخلف نیز همچون تخلفات گذشته نادیده انگاشته شود؟ آیا قرار است خویشتنداری دانشجویان انقلابی که دلیل آن تنها حفظ آرامش دانشگاه است، موجب جری‌تر شدن این تشکل در ادامه تخلفات شود؟ آیا زمان آن نرسیده است که در مقابل قانون شکنی های مکررتوسط این تشکل قانون شکن تصمیم لازم وقانونی صورت گیرد؟

در این نامه خاطر نشان شد: حیف است که در ایام ماه مبارک رمضان یادی از مولایمان نکینیم که فرموده اند «عبرت‌ها چه فراوان و عبرت پذیران چه اندک». تاریخ پرفراز و نشیب کشور عزیزمان بارها و بارها ثابت کرده که حضور این نوع افراد نه تنها کمکی به جایگاه رفیع دانشجو و دانشگاه نمی‌کند، بلکه دانشگاه را از مسیر اصلی خود منحرف می کند و حکم عقل آن است که علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.

همچنین در این نامه اظهار شد: حضورچندین باره افرادی مانند تاج زاده آن‌هم بدون مجوز از طرف هیئت نظارت دانشگاه، شائبه جانبداری مسئولین دانشگاه را از یک جریان خاص سیاسی بیش از پیش تقویت می کند. امیدواریم که این بار به این هشدارها توجه شود و مجموعه مدیریتی دانشگاه به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) جامه عمل بپوشاند و یک بار برای همیشه مرزبندی خود را با عناصر نفوذی و فتنه گر مشخص نماید.1
ارسال نظرات