تولیدکننده بسیجیاستان فارس در گفتگو با «بسیج»:

بدلیل رکود اقتصادی آبلیموهای تولیدی از سال گذشته در انبار ها دپو شده است

مهدی منفرد گفت: بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی کارگاهی نداریم آبلیموهای تولیدی به دلیل نبود بازار مصرف از سال گذشته در انبار دپو شده است، مردم با کمبود نقدینگی مواجه هستند و قدرت خرید ندارند.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۱۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
مهدی منفرد تولیدکننده بسیجی از  استان فارس  شهرستان قیر و کارزین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: وضعیت بازار داخلی در جهت حمایت از تولیدکننده قرار ندارد از اینرو وضعیت بازار داخلی نیاز به سیاست‌های حمایتی و تنظیمی در راستای حمایت از تولیدکننده داخلی دارد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدات داخلی می‌تواند راهگشای توسعه اقتصادی کشورمان باشد افزودک: ضروری است دولت بخش عمده تجارت خارجی و صادرات را تضمین کند. بروز مشکلات موجب شده است که درآمدهای تولیدکنندگان کاهش داشته  است از اینرو افزایش توجه مسوولان کشور به تولید ضروری است.

این تولید کننده در ادامه بیان داشت: بازار فروش  خوبی برای عرضه محصولات تولیدی کارگاهی نداریم از اینرو آبلیموهای تولیدی به دلیل نبود بازار مصرف از سال گذشته در انبار دپو شده است،  این در حالی است که مردم با کمبود نقدینگی مواجه هستند یا بهتر است گفته شود که پول در دست مردم قرار ندارد تا بتوانند اقدام به خرید کنند لذا مسوولان و دولتمردان باید توجه خاصی در جهت حمایت از تولید کنندگان انجام دهند.

 منفرد درادامه بیان داشت: حمایت سپاه استان فارس در ارائه تسهیلات اشتغالزایی به تولیدکنندگان از ارزش بالایی برخوردار است آنچه انتظار می‌رود این است که سازمان ها و نهادهای مختلف و بلاخص دولت در حمایت از تولیدکننده اقدامات اساسی و عملیاتی انجام دهد، ازجمله راهکارهای اجرایی حمایتی این است که امر صادرات شکل بگیرد و محصولات داخلی به خارج از کشور صادر شود و از سویی دیگر هم بازارهای داخلی در جهت عرضه محصولا ت ایرانی قرار بگیرد.

منفرد در خاتمه افزود: متاسفانه کشاورزان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان با مشکلات فراوانی روبرو هستند  و تولیدات داخلی شان در تناژ بالایی روی دست کشاورز مانده است این در حالی است که در شرایط کنونی خسارت فراوانی به تولیدات داخلی وارد آمده است.

ارسال نظرات