مدیر کل محیط زیست استان زنجان:

نصب دوربین مدار بسته در دشت سهرین زنجان

دوربین مدار بسته برای کنترل حیات وحش در دشت سهرین زنجان نصب شده است.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۰۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل محیط زیست استان زنجان گفت: سلاح مجاز در دست مردم افزایش یافته است که خود آفتی برای محیط زیست است.

سید رضا موسوی در حوزه محیط زیست طبیعی برای بهبود ارائه خدمات و حفاظت از منطقه حفاظت شده سرخ‌آباد دوربین مدار بسته با کیفیت بالا در این منطقه نصب شده است، اضافه کرد: با این دستگاه می‌تواند شاهد تحرکات در سطح دشت سهرین بوده، چرا که این سیستم پیشرفته قابلیت تصویر دهی آنلاین را دارد.

مدیر کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه با نصب دوربین مدار بسته از داخل اداره کل محیط زیست هم تحرکات در منطقه حفاظت شده قابل مشاهده بوده و کمک بسیار بزرگی است، خاطر نشان کرد: برای پایش مناطق حفاظت شده استان زنجان چهار دستگاه پهباد با قابلیت فیلمبرداری و تصویردهی تهیه شده است.

موسوی با اشاره به پایش مستمر معادن اضافه کرد: مطالعات وضعیت فعالیت این واحدها در حال انجام است.

مدیر کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه بحث کدگذاری پرندگان برای حفظ و نگهداری پرندگان و ذخایر ژنتیکی آن در دست انجام است، ادامه داد: تنوع زیادی زیستی در کشور و استان وجود دارد که باید به شدت از آن محافظت شود.

وی با اشاره به تیمار و رهاسازی حیوانات آسیب دیده در طبیعت اظهار کرد: در این زمینه همکاری خوبی با دامپزشکی داشته و حیوانات پس از تیمار شدن در صورت داشتن شرایط به حیاط وحش باز می‌گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار