حقیقت پور گفت: اگر تروریست ها به فکر ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران هستند بدانند که آشیانه شان را به آتش خواهیم کشید.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۸۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، منصور حقیت پور عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام مناسب نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مقر  تروریست های تکفیری در شهر دیروز الزور سوریه، اظهار داشت: حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه یک" قلق گیری" ساده بود و در صورت تکراراشتباه تروریست ها  پاسخ گسترده تری را در بر خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: امیدوارم که عوامل منطقه ای و فرامنطقه ای حمایت کننده از تروریسم از این عمل به موقع و به هنگام سپاه درس گرفته باشند واگر به فکر ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران هستند بدانند ، آشیانه شان را به آتش خواهیم کشید.
 
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس نهم خاطر نشان کرد:از قبل، انتظار از سپاه هم همین بود که با انجام یک عملیات پاسخ حمله تروریستی اخیر تهران را بدهد که با هوشیاری کامل این مهم را انجام داد .
وی ادامه داد:این عملیات به گونه ای بوده که هم  تامین کننده امنیت منطقه است و هم اینکه از قبل با کشورهای مرتبط با این موضوع به ویژه کشور سوریه هماهنگی های لازم انجام شده شده بود.
 
حقیقت پور با بیان اینکه امنیت مردم ایران خط قرمزنظام است ،اظهارداشت:جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تلاش خود را دراین راستا به کار خواهد گرفت وجواب ترقه بازی را با موشک پاسخ خواهد داد.
 
وی تصریح کرد:اگر تروریست های تکفیری در طراحی این اقدام کوردلانه پاسخ کوبنده صورت گرفته را پیش بینی می کردند دست به چنین اقدامی نمی زدند.

ارسال نظرات