آیت الله حسینی دشتی:

هجرت و جهاد، سرمایه های عظیم نگهداری از دین و نشر اسلام اند

بوشهرـ آیت الله سید مصطفی حسینی دشتی درجمع پاسداران سپاه امام صادق(ع) با تعبیر به اینکه خودم را همکار شما می دانم، گفت: در بنیه و اساس تشکیل سپاه در استان بوشهر همکار پاسداران و خدمتگذار سپاه بوده ام.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۷۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ آیت الله سید مصطفی حسینی دشتی در جمع پاسداران سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: من و شما همطراز هم هستیم چرا که شما پاسدار اسلام و انقلاب و بنده هم در کسوت روحانیت، پزشک و پاسدار روح و روان انسانها هستم.

روحانی مبارز و مفسر قرآن کریم استان بوشهر اظهار کرد: مردم از سپاه و روحانیت توقع دارند و قبل از آن خداوند از ما توقع دارد چرا که اگر پاسداران و روحانیون هرکدام در کسوت خود خطایی مرتکب شوند، به دین و آیین و صنف خود خیانت کرده اند و به همین دلیل است که ما می بایست با رعایت ظواهر دینی زندگی کنیم.

آیت الله حسینی دشتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت هجرت و جهاد در دین مبین اسلام، افزود: این دو مقوله مهم از سرمایه های عظیم نگهداری از دین و نشر اسلام هستند.

وی با برشمردن آیات و روایات جهاد در دین اسلام گفت: ما در اسلام جهاد ابتدایی نداریم و یا اگر وجود داشته باشد، خیلی کم رنگ است و این جهاد دفاعی است که بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: اسلام دین مدارا و نرمش برای جذب دل های مردم است و به دنبال فتح جغرافیا نیست اما اگر از ناحیه دشمنان هجمه ای به آن وارد شود، از طریق جهاد به دفاع از خود می پردازد و در حال حاضر مبارزه با امریکا و اسراعیل بر همین اساس است چرا که آنها به دنبال سرنگونی اسلام هستند و در این مسیر هجمه های زیادی را علیه اسلام و مسلمین به راه انداخته اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عزیزان، سپاه و روحانیت واحدهایی متدین و دین شناس اند و به همین دلیل است که می بایست قرآنی زندگی کنیم و این امانت دین را سالم به نسل های بعد منتقل نماییم و اگر مردم عمل به دین را از ما ببینند، این امانت به درستی انتقال می‌یابد./انتهای پیام


ارسال نظرات
آخرین اخبار