طرح جوانه های صالحین حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه شهرستان کوهرنگ با محوریت اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۶۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ خواهر کریمیان، مدیر تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه(سلام الله علیها) چلگرد از افتتاحیه طرح جوانه های صالحین این حوزه خبر داد و گفت: طرح جوانه های صالحین مکمل برنامه حلقه های صالحین است که بعد از تابستان هم در قالب نشست ها و جلسات این حلقه ها پیگیری و اجرا می شود.

وی افزود: طرح جوانه های صالحین طرحی است برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان که در این طرح پایگاه های مقاومت شهرستان کوهرنگ همکاری دارند.

کریمیان ادامه داد: هدف از اجرای این طرح استفاده مطلوب از فرصت تابستان برای انسجام بخشی به حلقه های صالحین و نیز رشد و تعالی اعضای حلقه ها و سازندگی فکری و روحی جوانان و نوجوانان با ترویج فرهنگ ورزش است.

مدیر تعلیم و تربیت حوزه خواهران کوهرنگ بیان کرد: علاقه مندان برای گذراندن اوقات فراغت در این طرح ها می توانند در کلاس های قرآن، ورزشی، فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی شرکت کنند.

وی گفت: همه پایگاه های خواهر شهرستان کوهرنگ از جمله پایگاه حضرت رقیه(سلام الله علیها) دهنو، پایگاه حضرت زینب (سلام الله علیها) میهه، پایگاه زینب کبری(سلام الله علیها) چلگرد و پایگاه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها )چلگرد، در برگزاری این طرح اعلام آمادگی کردند که افتتاحیه آن در کانون گردشگری آبشار تونل کوهرنگ اجرا شد.

کریمیان در پایان یادآور شد: این طرح در تابستان امسال با محوریت اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

ارسال نظرات