خبرهای داغ:
روز قدس روز آزمایش الهی و استکبار ستیزی است که با زبان روزه، در گرمای سوزان ندای مرگ بر اسرائل و حامیانشان سر داده می شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۴۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده است که شرح آن در ذیل می آید:

بسمه تعالی

روز قدس روز آزمایش الهی و استکبار ستیزی است که با زبان روزه، در گرمای سوزان ندای مرگ بر اسرائل و حامیانشان سر داده می شود

کونوا لِلظالِمِ خَصماً و لِلمَظلومِ عَوناً؛

سلام بر روح پاک امام که با اخلاص و روحیه  انقلابی گری خود بر دهان استکبار و یاوه گویان کوفت آنچنان که مثلی شد برای مستکبرین و ظالمان عالم .

سلام بر رهبر فرزانه انقلاب که در راه انقلاب و دین و بازگویی گفتمان امام (ره) چیزی کم نگذاشته و روز قدس را روز  نماد صف‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی حق در مقابل باطل میدانند.

قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، سرزمین اصلى و وطن میلیون‌ها آواره مسلمان فلسطینى‌است که از سال ۱۹۴۸ آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج و تحت سلطه نیروهاى اشغالگر قدس قرار گرفت.

پس از پیروزى انقلاب اسلامى، امام خمینی ره روزى را براى نجات قدس از چنگال صیهونیست‌هاى جنایتکار، به عنوان روز قدس تعیین کردند

در پیامى که امام راحل به همین مناسبت صادر نمودند، آمده‌است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من طى سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون، این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینى شدت بخشیده است و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودى مبارزان فلسطینى پیاپى خانه و کاشانه ایشان را بمباران مى کند.

و در بیانی دیگر فرمودند:

امام خمینی(ره):

اگر ملت اسلام بیدار نشوند و به وظایف خود آگاه نگردند، اگر علمای اسلام احساس مسئولیت نکنند و به پا نخیزند، اگر اسلام واقعی که عامل وحدت... و ضامن سیادت و استقلال ملل مسلمان و کشورهای اسلامی می باشد به دست عوامل و ایادی اجانب و در زیر پرده سیاه استعماری افروخته گردد، روزهای سیاه و نکبت بارتری برای جامعه های اسلامی در پیش است و خطر ویران کننده ای متوجه اساس اسلام و احکام قرآن است....

*همچنان که در احادیث امامان دین را جز حب و بغض ندانسته اند، و ما مسلمانان باید نسبت به اسلام و و مسلمین حب داشته ونسبت به دشمنان اسلام کینه و بغض.*

و یادگاری بچه های فلسطینی به زبان آنها این است:

سنگ... سنگ... تاپیروزی... لذا ما مسلمانان بسیر روز جمعه با مشت هایی گره کرده بار دیگر حق مسلمانان را از دشمن همیشگیشان یعنی رژیم منحوس اسرائیل باز می ستانیم.

7001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها