خبرهای داغ:
سردار فدا اظهار کرد: امروزه توانمندی سپاه پاسداران به گونه ای است که می تواند مواضع دشمنان را تا بیش از 2000 کیلومتر به صورت نقطه ای مورد اصابت موشک قرار دهد و ما برد موشک هایمان را خودمان بر اساس نیاز محدود کردیم.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۴۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا ، در جمع قشر بسیج مهندسین کشاورزان ومنابع طبیعی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت : برد موشک های نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 850 کیلومتر است و این در حالی است که فاصله ایران تا مواضع گروه های تروریستی داعش در سوریه 650 کیلومتر است و این نشانگر جدیت و ایستادگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان اظهار داشت : فاصله ایران تا سرزمین‌های اشغالی حدود 920 کیلومتر است و امروز توانمندی ما به‌گونه‌ای شده است که در فواصل دور مواضع دشمنان را به‌صورت دقیق و نقطه ای مورد هدف قرار می‌دهیم.

سردار فدا در رابطه با برد موشک های نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : امروزه توانمندی سپاه پاسداران به گونه ای است که می تواند مواضع دشمنان را تا بیش از 2000 کیلومتر به صورت نقطه ای مورد اصابت موشک قرار دهد و ما برد موشک هایمان را خودمان محدود کردیم.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا در ادامه با بیان اینکه استان اصفهان در حال حاضر با مشکل خشک سالی و کم آبی مواجه است اظهار کرد : مشکل کم آبی و خشکسالی استان اصفهان بیشتر به ضعف مدیریتی بر می گردد و باید در آینده نزدیک تدبیر بخصوصی برای حل این مشکل اساسی در نظر بگیریم .

وی در ادامه بر اهمیت تأمین امنیت غذایی برای مبارزه با استکبار تاکید کرد و گفت: اگر نتوانیم این توانمندی را در خود ایجاد و تقویت کنیم خدای‌ناکرده در عرصه مبارزه با استکبار ضربه‌پذیر خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها