خبرهای داغ:
در آستانه روز قدس

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه صادر شد

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیانیه روز قدس ناحیه شاهین شهر و میمه صادر شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۲۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
سلام علیکم
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما گرامیان در ماه رحمت و ضیافت الهی
انقلاب اسلامی ایران از رهگذر تبیین اندیشه و آرمان عدالتخواهانه مبنی بر  اسلام ناب محمدی(ص) خود در صدد برآمد با روش های نرم و غیر مستقیم به یکی از آرمان های مطلوب خود یعنی بیداری اسلامی دست یابد، استفاده از قدرت نرم به منظور نشان دادن مشروعیت سیاستهای انقلاب اسلامی را می توان چهره ای جدید از قدرت قلمداد کرد که در برگیرنده مولفه های فرهنگی ایدئولوژیک، سیاسی و فکری بوده است. انقلاب اسلامی با تبین اینکه(اسلام راه حل و جهاد وسیله اصلی است) به مبارزات مردم فلسطین و انتفاضه آنان جنبه فراملی فراقومی و فرا مذهبی بخشید و مبارزه با رژیم صهیونیستی را جهانی کرد. بازیابی هویت اسلامی و بازگشت به اسلام، افشای مکرر نقشه اسرائیل بزرگ مبنی بر" اسرائیل مرزهای تو از نیل تا فرات است." و تاکید بر خطر توسعه طلبی اسرائیل، تفکیک یهود از صهیونیسم، اتحاد امت اسلام و بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت ها و قابلیت های جهان اسلام که اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نمونه ای از رویکرد آگاهانه و هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی است.
آری به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، روز قدس این حرکتی که امام بزرگوار ما، آن را آغاز کرد و بحمدالله روز به روز بهتر و سال به سال گرمتر این حرکت ادامه دارد، یک حرکت عمیق و پرمعنایی است، این فقط یک راهپیمایی نیست، خونی است که در این روز در رگ های امت اسلامی می دمد، علی رغم کسانی که می خواهند مسئله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود، این مسئله را روز به روز زنده تر می کند و همین جور خواهد بود.
وظایف سنگینی بر دوش مسئولان اسلامی است که امیدورایم خداوند همه را هدایت کند به آنچه وظیفه آنهاست و کمک کند که بتوانند این وظایف را انجام بدهند.
آری روز قدس پشتوانه امنیت کشور هم هست، این را همه آحاد مردم عزیز ما بدانند، هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می آید به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می کند، روز قدس روز بزرگی است، روز مهمی است، ان شاء الله امسال هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی دیگر این روز با عظمت تر از همیشه برگزار خواهد شد و آرزوی تمام مبارزان و مجاهدان و آزادی خواهان جهان مبنی بر آزادی قدس شریف و بازگشت به آغوش جهان اسلام و نابودی اسرائیل و محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به زودی فرا خواهد رسید.
روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه

ارسال نظرات