امام جمعه هرات اظهار داشت: حمله موشکی سپاه به تروریسم ها پاسخ محکمی به داعش و یک گوش مالی به طرفدارانشان بود.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۷۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری روز  در نشست برنامه ریزی روز قدس در شهرستان خاتم افزود: مردم با حضور پررنگشان در این روز جواب محکمی را به حامیان آمریکا که با حمایتشان این ظلم ها را در جهان انجام می دهند خواهند داد.

امام جمعه هرات با تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: آمریکا به دنبال تغییر نظام در داخل کشور است اما این یک حرف نو نیست و آنها بعد از انقلاب تا کنون این دیدگاه را داشته اند و همیشه نیز ناموفق بوده اند.

وی یادآور شد: دولتمردان آمریکا تازه به دوران رسیده هستند و باید بدانند این ادعا چیز جدیدی نیست و اراده ملت تاثیری را در این ادعا نخواهد داشت و آنها را ناکام خواهد گذاشت.

جعفری خاطرنشان ساخت: حمله موشکی سپاه به تروریسم ها پاسخ محکمی به داعش و یک گوش مالی به طرفدارانشان بود.

وی تصریح کرد: روز قدس یک تودهنی محکم از طرف ملت ایران خواهد بود تا دشمن بداند ملت ایران متحد در مقابل دشمنان نظام اسلام ایستاده است.

در ابتدای این نشست همچنین معاون فرماندار گفت: روز قدس یک تهدید برای صهیونیسم است و آنها روزها قبل از این روز مهم تدابیر شدید امنیتی را در این خصوص می اندیشند.

محمد محمودی اظهار داشت: با توجه به حادثه تروریستی که تروریسم ها در مجلس نمایندگان و حرم امام (ره) انجام دادند موجب شده است تا مردم این روز را باشکوه هر چه تمامتر برگزار کنند.

ارسال نظرات