خبرهای داغ:
مهندس زادخور گفت: با حمایت از ورزشکاران و فعالان عرصه ورزش و حضور در میادین مختلف ورزشی در راستای سلامت پرسنل و توسعه ورزش گام بر می داریم.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۶۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زاد خور در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر توسعه و حمایت از ورزش در راه آهن شمالشرق(1) اظهار کرد: اهمیت به امر ورزش برای نشاط و سلامت کارکنان و اقشار مختلف جامعه امری ضروری است و جهت تحقق این هدف در حال حاضر در این اداره کل مجموعه ای کامل از امکانات ورزشی مهیا شده است تا پرسنل ومجاوران راه آهن در رشته های مختلف ورزشی فعالیت نمایند.

وی افزود :برگزاری کلاسها و دوره های  مختلف آموزشی وشرکت در مسابقات مختلف ورزشی از اهم فعالیتهای این اداره کل میباشد ، از این رو اخیرا تیم تنیس روی میز این اداره کل با حضور در مسابقات جام رمضان همچون سنوات گذشته موفق به کسب مقام های اول و دوم انفرادی و تیمی شده اند.

زاد خور با اشاره به اعضا تیم تنیس روی میز گفت:اعضای تیم تنیس روی میز راه آهن شمالشرق (1) امیر حسین فرومدی ، محمد جمعه ،محمد منصوری و معین اسدی میباشند و مربیگری این تیم را سعید اسدی (مربی بین المللی سطح 1 جهانی ) که از پرسنل خودمان است، بر عهده دارد.

مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) تصریح کرد: علاوه بر حضور در مسابقات جام رمضان در رشته هایی  همچون والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز از دانش مربیان و داوران ملی و بین المللی بهره مند هستیم و اخیرا کنفدراسیون بسکتبال آسیا نیز از حمید رضا صالحیان که از پرسنل فنی شاغل در این اداره کل و داور بین المللی میباشد، جهت قضاوت در مسابقات کاپ آسیا که در مرداد ماه سال جاری درکشور لبنان برگزار خواهد شد دعوت بعمل آورده  است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها