سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی در دیدار مسئولان، پرسنل و هنرمندان حوزه هنری با نماینده ولی فقیه در استان از هنرمندان به عنوان افسران جنگ نرم در عرصه فرهنگ و هنر یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۱۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی جواد کریم نژاد حوزه هنری را نهاد متولی فرهنگ و هنر دینی در کشور دانست و افزود: اصلی ترین دغدغه حوزه هنری پرداخت به مبانی دینی به زبان هنراست.

وی با بیان اینکه فعالیت های حوزه هنری در پنج محور اصلی انجام می شود، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سبک زندگی اسلامی، کودک و خانواده، تمدن اسلامی و پیشرفت را محور اصلی فعالیت های حوزه هنری نام برد که در قالب رشته های مختلف هنری از جمله هنرهای نمایشی، تصویری، انیمیشن، تجسمی، موسیقی، ادبیات و ادبیات پایداری به تولید آثار فاخر هنری می پردازد.

کریم نژاد ادامه داد: حوزه هنری به عنوان دستگاه تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می کند و کارنامه این نهاد انقلابی نشان می دهد که مجموعه ای پویا و در حال برنامه ریزی است.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی با ارائه مصادیقی از پیشتازی هنرمندان حوزه هنری استان در عرصه هنر انقلابی و دینی گفت: در حادثه منا هنرمندان ما جزو نخستین هنرمندانی بودند که آثار هنری مختلف در راستای نشان دادن چهره اصلی آل سعود و مطلومیت شهدای منا تولید کردند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب از حوزه هنری به عنوان پایگاه و امید هنر انقلاب یاد می کنند، گفت: تقویت هنر انقلاب اسلامی بر عهده و دغدغه ماست و پرداخت به ارزش های دفاع مقدس سرلوحه بخشی از فعالیت های است که با توجه به ظرفیت های موجود در استان حوزه هنری وارد ادبیات پایداری شده است تا یاد و نام شهدا همواره جاوید باشد.

کریم نژاد در بخش دیگر سخنان خود با ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های  حوزه هنری استان، به تببین فعالیت های هریک از گروه های هنری فعال در آن پرداخت.
ارسال نظرات