خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت روز جهانی قدس :

را ه مقابله با صهونیست خشکاندن ریشه هلوکاست است

در بخشی از بیانیه امده: مسلمانان هوشیار خوب می دانند که رژیم غاصب صهیونیستی با اصل دیانت و اهداف الهی در ستیز می باشد و تنها راه مقابله با جنایات روز افزون صهیونیست ها، خشکاندن ریشه این رژیم متکی به افسانه هلوکاست و حذف آن از صحنه گیتی است.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۰۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

 سازمان بسیج جامعه زنان کشور، با انتشار بیانیه ای از تمام بانوان کشور برای حضور هرچه پرشورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است: قدس مهد رسولان آسمان، شهر بردباری و محاصره، موطن ابراهیم خلیل(ع)، محل بعثت حضرت عیسی(ع) و مسیر معراج پیامبر اکرم(ص)، قریب به 70 سال است که در مصافی نابرابر، مقاوم ایستاده است.

سالیان متمادی پدیده سیاسی منحوس صهیونیزم با آرمان های جاه طلبانه، نژادپرستانه و استعمارگرانه تحت پوشش مذهب یهود با جبهه کفر و استکبار در تلاشی پیگیر، سعی در حذف مساله فلسطین و حاکمیت رژیم صهیونیستی دارد و با حمایت و تجهیز جبهه تکفیری، مزدوران داعشی را به جان جهان اسلام انداخته است.

اما مسلمانان هوشیار خوب می دانند که رژیم غاصب صهیونیستی با اصل دیانت و اهداف الهی در ستیز می باشد و استعمار انگلستان صحنه گردان اصلی آن در آغاز بوده که اینک جای خود را به دولتمردان کاخ سفید سپرده است و تنها راه مقابله با جنایات روز افزون صهیونیست ها، خشکاندن ریشه این رژیم متکی به افسانه هلوکاست و حذف آن از صحنه گیتی است.

هر ساله ما بانوان بسیجی و مسلمان ایرانی در حمایت از قیام ملت مظلوم فلسطین با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، تکیه گاه اصلی مقاومت در برابر زورگویان را اتحاد امت اسلامی می دانیم.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن تاکید بر اتحاد ملی و انسجام اسلامی از ملت همیشه بیدار ایران و همه مسلمانان جهان می خواهد که همواره بر عهد خود به راهی که خمینی کبیر رحمت الله ترسیم نموده پایبند و دفاع از مظلوم را در هر برهه از زمان فراموش نکند و با توجه به اهمیت روز جهانی قدس و تاثیر آن در تقویت نهضت مقاومت فلسطین، با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، این مراسم را با شکوه هرچه بیشتر نسبت به سال های گذشته برگزار نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار