خبرگزاری بسیج: مراسم شعرخوانی، با حضور جمعی از شعرا و هنرمندان به همراه ضیافت افطاری در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق(ره) شهرری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۷۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نیلوفر حیدری، دبیر کانون فرهنگی تربیتی فرصت با اشاره به تاریخچه تاسیس این کانون، اظهار داشت: سال 88 با حضور استاد معاذی و جمعی از شاعران و اساتید برجسته شعر و ادبیات فعالیت این کانون در حوزه شعر و ادب آغاز شد.

 وی با اشاره دو بار برگزاری همایش شاعران و اساتید در طول سال، خاطر نشان کرد: پایان اسفند و ماه مبارک رمضان هر سال همایش اعضای کانون فرهنگی تربیتی فرصت در مجتمع  فرهنگی هنری شیخ صدوق(ره) برگزار می شود.

حیدری، با قدردانی از استاد معاذی و استاد شهریاری اظهار داشت: این مراسم با همت این عزیزان برگزار می شود که مراسم امشب با حضور شایان مصلح، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، علیرضا سخنور، آسیه حاج جعفری، داود جهان وند، عبدالمهدی نوری، سید مهدی ابوالقاسمی، استاد شجاعی و جمعی از شعرای شاخص برگزار شده است.

 وی خاطر نشان کرد: از تابستان امسال به همت کانون فرصت، کارگاه داستان نویسی نیز همزمان با برنامه های شعر خوانی کلید می خورد.  

 دبیر کانون فرهنگی تربیتی فرصت در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مسئولان شهرستان، تصریح کرد: خیلی از کانون های شهرستان های مختلف از سوی ادارات و نهادی های مختلف خمایت می شوند اما کانون ما هیچ اسپانسری ندارد. استاد معاذی نیز به عنوان یک شاعر مردمی تلاش کرده است که اعضای کانون را گرد هم جمع کند. حتی فرهنگسرای ولاء برای ارسال پیامک هم با ما مساعدت نمی کند. ما اقدام به جمع آوری اشعار از شعرای زیادی کرده ایم و درصدد انتشار آن در قالب مجموعه ای هستیم اما متاسفانه دستگاه های ذیربط هیچ حمایت و استقبالی از میراث معنوی و فرهنگ و ادب نمی کنند.

 وی خاطر نشان کرد: مدت چند ماه است که برای برگزاری اردو، نیاز به اتوبوس داریم اما متاسفانه از هر ارگان و دستگاهی مساعدت و همکاری خواستیم، درخواست ما را اجابت نکردند.  

ارسال نظرات