فرمانده سپاه اسکو در آستانه روز قدس ضمن گرامیداشت این روز، روز قدس را اوج صهیونیزم ستیزی حضرت امام خمینی(ره) و حمایت ایشان از مردم فلسطین در تعیین روز قدس با عنوان روز جهانی مبارزه با استکبار صهیونیزم عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۶۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

سعید رشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: مهم ترین دغدغه امام راحل در خارج از مرزهای کشور پس از پیروزی انقلاب، آزادی بیت المقدس و فلسطین بود و بر این اساس آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس تعیین کردند.

وی اضافه کرد: امروز با این حرکت ابتکاری امام راحل علاوه بر مردم کشورمان در کشورهای اروپایی، آفریقایی، آمریکا و شرق، مردم روز قدس را گرامی داشته و علیه اشغالگری این رژیم جعلی فریاد می کشند چنانکه حتی در کشور انگلیس که بوجود آورنده اصلی اسرائیل است راهپیمایی می کنند.

رشیدی ادامه داد: امام خمینی(ره) با این حرکت به مبارزات مردم فلسطین جهت بخشید و علاوه بر اینکه اقدام ایشان نوعی صدور انقلاب به شمار می رود بلکه موجب حمایت جهانی از ملت مظلوم فلسطین و این مساله از یک مساله ملی و عربی به یک مساله اسلامی و جهانی تبدیل شد.

فرمانده سپاه اسکو ضمن بزرگداشت این روز از مردم خواست پرشورتر و منسجم تر برای حمایت از ملت فلسطین در راهپیمائی این روز شرکت کرده و متوجه باشند که خطر اسرائیل فقط متوجه فلسطین نیست، بلکه همه سرزمین های اسلامی و کل خاورمیانه را در بر می گیرد.

رشیدی یادآور شد: باید همه بدانند تنها با اشغال فلسطین، لبنان، جولان و عقد قراردادهای صلح و سازش، تجاوزات صهیونیست ها پایان نخواهد یافت چراکه آن ها برای تحقق اسرائیل بزرگ تلاش و ایدئولوژی آن ها از نیل تا فرات است و برای تحقق این رویا امریکا و استکبار از آن ها حمایت می کنند.

ارسال نظرات