خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 برقراری امنیت تردد راهپیمایان را مهم برشمرد و گفت: با تعامل کارشناسان ترافیک و عوامل پلیس راهور، تمامی مسیرهای فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی مسدود خواهد شد و مسیر اصلی به راهپیمایان اختصاص می یابد.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۵۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴

صفوی به تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی برای مراسم های پیش رو اشاره کرد و افزود: با استقرار دستگاه های اتوبوس و تاکسی در پایانه ها، ایستگاه های مترو و نقاط پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) راهپیمایان و نمازگزاران مشکلی برای جابه جایی و تردد نخواهند داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر سرویس رسانی به راهپیمایان در مسیر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، فلکه دولت آباد و 13 آبان(رجایی) نیز به عنوان مبادی سرویس رسانی به مسیرهای ده گانه راهپیمایی روز قدس است و شهروندان علاقه مند به حضور در راهپیمایی این مسیرها می توانند از این خدمات استفاده کنند.

صفوی در خصوص مراسم نماز عید فطر نیز یادآور شد: 12 ساعت قبل از شروع مراسم، پارکینگ های پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واقع در ضلع جنوب، میدان کوچک و تمامی مسیرهای منتهی به حرم پاکسازی می شود و از پارک خودرو و موتور سیکلت جلوگیری می شود تا برپایی فریضه نماز عید فطر در فضای مناسبی برگزار شود.

 

توزیع بسته های فرهنگی ویژه راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران عید فطر

صفوی با اشاره به اینکه این مراسم به صورت مردمی برگزار می شود و نهادها و ادارات نقش حمایتی و بستر سازی دارند، افزود: توزیع بسته های فرهنگی با محتوای متناسب با این مناسبت در قالب 100 هزار پوستر، 200 هزار پرچم ایران و 50 هزار محصولات فرهنگی از دیگر اقداماتی است که همزمان با برپایی این دو مراسم، با حضور و فعالیت کارشناسان اجتماعی انجام می شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: مدیریت شهری برای برپایی نماز عید فطر در امامزاده ها و مساجد محلات نیز همکاری لازم را با اماکن مذهبی خواهد داشت تا این مراسم معنوی باشکوه تر از پیش برگزار شود.

  

 

ارسال نظرات