روز قدس زمان اعلام مخالفت همگانی جهان اسلام و آزادیخواهان جهان بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۳۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست هماهنگی روزروز قدس زمان مخالفت آزادیخواهان جهان بر علیه رژیم صهیونیستی جهانی قدس با بیان این مطلب گفت: این روز یادگار ارزشمند امام راحل است که همه ساله در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان فریاد ظلم ستیزی و دفاع از مردم ستمدیده ی فلسطین در جهان طنین افکن می شود.
حجه الاسلام خاضع افزود: نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، ظلم رژیم زور گو و جعلی اسرائیل را از یک منازعه به موضوعی جهانی تبدیل کرد.
وی با اشاره به تحولات منطقه ضرورت حضور با شکوه مردم را مهم توصیف کرد و گفت: پیام ملت ایران در این روز حمایت از جبهه ی مقاومت و انزجار از قدرتهای شیطانی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین به اقدام شجاعانه ی سپاه در حمله به مواضع تروریستی داعش اشاره کرد و افزود: یاوه گویان تنها اقتدار باشکوه ایران را در این عملیات به نظاره نشستند.
حجه الاسلام خاضع با اشاره به حادثه دلخراش هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و جمعی از بهترین یاران انقلاب گفت: به این مناسبت ویژه برنامه هایی در استان برگزار می شود.
وی همچنین به پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر باز خوانی و افشای حقوق بشری امریکا اشاره کرد و افزود: از ششم تا دوازدهم تیر ماه جنایات آمریکا و ابعاد حضور شیطانی او بر علیه بشریت باز خوانی و تبین می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در این بازخوانی حمایت آمریکا از گروهک منافقین و شکل گیری گروههای تکفیری در منطقه بررسی و تبین خواهد شد.
بگفته ی وی برنامه هایی از جمله کرسی های آزاد اندیشی و نشستهای بصیرت افزایی در هفته ی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار می شود.
در این نشست حجه الاسلام حسینی صدر نماینده ی ولی فقیه در سپاه فتح استان هم با بیان اینکه آزادیخواهان جهان با پذیرش اندیشه ی والای امام چهره ی استکباری آمریکا و هم پیمانانش را بیشتر شناختند گفت: در روز قدس شاهد حضور آنان به صورت گسترده در اقصی نقاط جهان خواهیم بود.
وی به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان اشاره کرد و افزود: حضور تنش آفرین ترامپ با هدف گستاخ شدن حامیان سیاستهای آمریکایی بود اما عملیات شجاعانه ی سپاه در هدف قرار دادن مواضع داعش رعبی مضاعف در دل آنها ایجاد کرده است.
در این نشست اعضا در باره چگونگی برگزاری راهپیمایی روز قدس گفتگو کردند.
ارسال نظرات