خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر در نشست مردم روستای آغویه با مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت دشمن شناسی و مسئله بصیرت دینی و سیاسی لازمه شناخت توطئه دشمنان را حرکت در خط رهبری و ولایت فقیه دانست.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۰۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیح از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی اظهار امیدواری کرد علی رغم ترفندهای گوناگون دشمنان، با عنایت خداوند و مدیریت امام خامنه ای و اهتمام مردم ایران، این کشور همیشه پیروز میدان خواهد بود.

وی به رسالت قرارگاه پیشرفت و آبادانی که با عنایت ویژه رهبر فرزانه انقلاب در شهرستان ها برای خدمت رسانی در کنار دولت به مردم در حوزه های تعلیم و تربیت، فرهنگی، عمرانی، کشاورزی، اقتصادی و معیشت ایجاد شده اشاره و خواستار اهتمام و همت مردم دهستان مشه پاره و بسیجیان سلحشور منطقه میشه پاره به ویژه روستای آغویه شد.

 

مسئول کارگاه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی لشکر عاشورا در ادامه نشست، نوجوانان و جوانان را به توجه بیشتر به بحث تعلیم و تربیت توصیه کرد.

حبیبی، از اجرای پروژه ی راه بین مزارع روستای آغویه توسط قرارگاه ناحیه کلیبر خبر داد که با همکاری اهالی این روستا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها