پرسنل حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از حلقه صالحین شهید یزدانی بازدید و با اهدا هدیه از آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۶۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این حلقه صالحین ضمن قدردانی از زحمات سرگروه به بیان فضائل و برکات ماه مبارک رمضان پرداخت و خاطر نشان کرد: رمضان نام يكى از ماه هاى قمرى و تنها ماه قمرى است كه نامش در قرآن آمده است در اين ماه كتاب هاى آسمانى قرآن كريم، انجيل، تورات، صحف و زبور نیز نازل شده است.
سرهنگ آزادی نژاد گفت: اين ماه در روايات اسلامى ماه خدا و ميهمانى امت پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در اين ماه در نهايت كرامت و مهربانى پذيرايى مى كند; پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) مى فرمايد: «ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است، هركس همه اين ماه را روزه بگيرد بر خدا واجب است كه همه گناهانش را ببخشد، بقيه عمرش را تضمين كند و او را از تشنگى و عطش دردناك روز قيامت امان دهد«.
گفتنی است مراسم جزء خوانی قرآن کریم نیز در مسجد ولیعصر(عج) هادی آباد با حضور فرمانده ناحیه و پرسنل ناحیه برگزار شد و پس از برگزاری حلقه صالحین نیز سرهنگ آزادی نژاد با اهداء هدیه از متربیان تجلیل کرد.

ارسال نظرات