خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان خبر داد

توزیع 25 سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند در ماه رمضان

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان از توزیع 25 سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۵۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
توزیع 25 سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند در ماه رمضان
مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره با تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از محرومین وخانواده‌های نیازمند اظهار داشت: پایگاه حضرت آمنه حوزه حضرت زهرا(س) در راستای محرومیت زدایی و کمک یه خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع سبد کالا کرده است.

وی با بیان اینکه توزیع سبد کالا به خانواده های نیازمند از برنامه های مستمر پایگاه در طی چندین سال اخیر است، گفت: امسال در ماه مبارک رمضان هدایا و نذورات مردمی در قالب سبد کالا به 25 خانواده نیازمند توزیع شد.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان ارزش کل سبد کالایی را به مبلغ 20 میلیون ریال برآورد کرد و بیان داشت: هر سبد کالا به ارزش 800هزار ریال شامل اقلام برنج ، قند، روغن، ماکارانی، رب گوجه فرهنگی، مرغ و خرما بین خانواده های نیازمند در سطح شهرک فرهنگیان همدان توزیع شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات پایگاه در محرومت زدایی به تشکیل صندوق قرض الحسنه و اعطای وام به نیازمندانو متقاصیان اشاره و عنوان کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند به صورت پرداخت نقدی و سبد کالا، پرداخت هزینه درمان، اجاره منزل، اهداء لوازم التحریر، اجرای طرح پیوند آسمانی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان خانواده های نیازمند است.

اسدی با بیان اینکه 10 خانوارنیازمند به طور مستمر تحت حمایت پایگاه حضرت آمنه(س) هستند، یادآور شد: این خانوارها در طول سال به طور مدام از لحاظ اجاره منزل، هزینه درمان، سبد کالا و کمک نقدی حمایت می شوند که هزینه آن از محل هدایا و نذ ورات مردمی تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد : علاوه براین در ماه مبارک رمضان این پایگاه اقدام به اجرای طرح ضیافت افطاری طی دو مرحله کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار