پدر، مادر، همسر و خانواده مسعود خان‌احمدلو نقش مهم و تاثیرگذاری در کسب عنوان قهرمانی این ورزشکار در مسابقات کارگری جهانی داشته است.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۳۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در مراسم استقبال از مسعود خان‌احمدلو قهرمان مسابقات کارگری جهان در لتونی که در مجموعه ورزشی کارگران زنجان برگزار شد، گفت: کسب این عنوان قهرمانی خبر خوشحال‌کننده ای برای تمام ملت ایران و شهروندان استان زنجان بوده است.

سید بیوک موسوی افزود: با تلاش و همت قهرمانان استان، هر روز شاهد کسب موفقیت های بیشتری از سوی جوانان استان زنجان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: کسب عناوین قهرمانی، خبرهایخوشحال‌کننده ای برای تمام ملت ایران و شهروندان استان زنجان بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه خانواده یک ورزشکار تاثیر بسیار زیادی در کسب عناوین قهرمانی وی دارد، تصریح کرد: پدر، مادر، همسر و خانواده مسعود خان‌احمدلو نقش مهم و تاثیرگذاری در کسب عنوان قهرمانی این ورزشکار در مسابقات کارگری جهانی داشته است.

سید بیوک موسوی افزود:امید است، از این دست رخدادهای خوب و دل انگیز هر چه بیشتر در استان زنجان رخ دهد.

وی اظهار داشت:در آینده‌ای نزدیک هر روز و هر هفته شاهد موفقیت و کسب عناوین مختلفی از سوی قهرمانان استان زنجان باشیم و در بخش های تولیدی، صنعتی و مدیریتی نیز رخدادهایی چون قهرمانی‌های ورزشی را شاهد باشیم.

گفتنی است: مسعود خان احمدلو جودوکار قهرمان زنجانی،در مسابقات کارگری جهان با غلبه بر حریفانی از کشورهای فرانسه، اتریش، اسپانیا، هلند و بلژیک موفق به کسب مدال طلا شد.

ارسال نظرات